Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kort oppsummert: nær dobling av fakturaen de siste to årene, innpåslitne dørselgere som insisterer på at jeg skal installere fiber og påplussing av tilleggstjenester jeg ikke har bedt om. I chatten blir man også møtt av arrogante ansatte som viser liten evne til å komme kundene i møte.
Forferdelig kundeservice, sendt 3 mailer ila 14 dager, ennå ingen svar... selv lover de 3 dagers responstid... alt for dårlig...
Ekstremt dårlig kundeservice. Blitt lovet flere ganger å bli ringt opp, noe som ikke skjer. Når jeg da henvender meg på chat og forklarer at man blir litt oppgitt over slik behandling, får man frekke svar tilbake. Helt utrolig at det skal være så vanskelig å si opp et abonnement.
Skulle ønske jeg hadde lydopptaker på ved hver samtale med dem. De påstår de selv tar opp samtalen, men da har jo de kontroll over samtalen, ikke jeg som kunde. Til meg har de løyet og ført meg inn i andre program enn avtalt, og høyere regninger som resultat, der hvor jeg trodde jeg hadde redusert avtalen og redusert regningene. De gjør de motsatte av det de påstår, og hva jeg som kunde ønsker. Jeg er mildt sagt forbannet og skulle ønske jeg hadde mere bevis enn mitt ord, for da skulle jeg sannelig gått hardt inn med advokat her. Fordi jeg er møkk lei denne slags avtale juks over telefon hvor jeg ender opp med skjegget i kassa. Som om jeg står der og sier høyt: "jeg vil ikke ha noe." Og de kommer å tømmer et trillebårlass med godt og blandet over meg, så sender de en skyhøy regning etterpå. Det som er bra er vel dekoderen. Den er enkel å bruke, og har vært knirkefri gjennom hele års abonnementet.
Mister nett regelmessig, spesielt i helgene. Mistenker at dette er for å motivere meg til å oppgradere til den dyreste pakken, som de sier har en mer stabil tilkobling
Jeg får fortsatt regninger på et abonnement som ble oppsagt for over 6 mnd. siden. Canal Digitals kundebehandlere er kun arrogante og hjelper ikke til å ordne problemet. Har ventet i telefonen i 30 minutter nå for å få si opp abonnementet en gang til! Har dessverre ikke noe bra å si. STYR UNNA!
De klarer ikke a sende månedlig faktura som avtalt, det hjelper heller ikke å endre til månedlig faktura på nettsiden selv, de sender kvartalsvis faktura uansett!!! Har tatt kontakt med de angående problemet jevnlig i over ni måneder uten at de klarer å fikse problemet !!!