Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super dårlig oppfølging av kunden

Omtale av  Cecilie B

Min nesten døende mamma på 88 år hadde en montør fra Janco kabel Tv som stakk av med monitoren. Nå har hun sittet å ventet i 7 uker uten at de tar ansvar for rette opp kabel TVen hennes. De lover å fikse det hver uke men dukker aldri opp. Elendig service.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Opplysninger

Omtale av  Marit L. F. M

Vanskelig å forstå hva de sier. Har ikke mere å si.

Nettet er nede hele tiden

Omtale av  Isabel

Canal Digital web virkelig det verste du kan få deg. IKKE KJØP DET! Vi i huset opplever stadig vekk at nettet slukkes av vanskelig digital. De sier de skal prøve å fiske problemet og at det ikke skal skje igjen men de fikser aldri problemet og det skjer hele tiden. Herregud, aldri tenk deg å få denne møkken her.

Forferdelig kundeservice!

Omtale av  Joakim

Ringte i dag Canal Digital for å tegne TV og bredbåndsabonnement i huset vi nettopp har flyttet inn i. Jeg kommer igjennom på telefon relativt raskt i forhold til en del andre leverandører. Når jeg får snakke med kundebehandler møter jeg en fyr som er utålmodig, avbryter når jeg snakker og trekker konklusjoner på hva jeg skal si før jeg får mulighet til å snakke ferdig. Når jeg påpeker at ting han sier er direkte feil blir han sur og forklarer at det er mange kunder som prøver å lure de, derfor må de være slik. Dette er noe jeg mener at ikke skal gå ut over meg som kunde som ringer for å tegne abonnement. Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt møtt hvis jeg ringte inn med et problem. Derfor er det ingen tvil om at jeg velger en annen leverandør en Canal Digital :)

Bare rot

Omtale av  Hg

Konstant tull med abonnement og faktura de siste 3 årene.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har ikke så mye godt å si om canal digital

Omtale av  Evy H

Får ikke tilstrekkelig oppfølging og hjelp ved problemer.

Sleipe og arrogante... Velg for all del et annet alternativ

Omtale av  Tommy P

Ringte og sa opp abonnement i starten av august, pga at vi allerede hadde fått installert fiber. Måtte da betale for denne måned, samt neste måned. (2mnd) I løpet av samtalen ble det lagt fram at det var en måte å unngå disse to månedene på. Dette, ved å verve, (prakke) dette over på noen andre. Skulle også få 1000 kr i vervepremie... Sa ja til dette i håp om å kunne slippe unna ekstra omkostninger. Det som derimot ikke ble nevnt var at "jeg herved ikke sa opp mitt abbonement". Dette ble sendt i mail som jeg var sikker på var reklame og som dermed havnet i søppelkurven. Når jeg trodde oppsigelsestiden var omme, dukket det opp betalingsvarsel. Jeg ringte "kundeservice" for å oppklare den feilaktige fakturaen og ble dermed gjort oppmerksom på at abonnementet fortsatt var aktivt... Fikk da ytterligere to måneder oppsigelsestid.... Har klaget på dette og fått avslag, men skal f*** ikke gi meg på dette. Rett og slett lureri for å kunne tyne ut ekstra kroner fra kunder som velger å finne en annen/bedre leverandør.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR