Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle aldri bytta til telenor t-we faller bare ut. Utrolig dårlig kundebehandling.
føler meg svindlet av telenor ingen sørvis boks som ikke virker klager du blir problemene verre da di saboterer når du sier opp straks etter oppsigelsen blir signalene forstyrret. styr unna tele nor folens
Det er spesielt på feilretting Telenor er for dårlig. I tillegg er ventetiden hos kundeservice ofte et mareritt. Det eneste positive er at dere ihvertfall ringer kunden tilbake. .
Hva skal jeg si,,,,er bare SÅ utrolig misfornøyd med den nye oppdateringen på canal digital. IKKE brukervennlig i det hele tatt... Lurer noen ganger på om at det er så "jæ***" viktig å fornye seg, at kundene havner helt sist !!!!!
Fryktelig irriterende og ingen hjelp å få på kundeservice, bare restarte dekoder osv. Siden signalet kommer tilbake av seg selv er det ikke feil på utstyret, manglende oppdatering e.l. I mitt boområde er det flere som har dette problemet. Det ligger aldri feilmeldinger hos Telenor.
Har nå vært uten internett i 4 dager, først så sier de at feile kommer utenifra så må de ha tekniker hjemme til meg. Først så blir det sagt at tekniker kommer imorgen, dagen etter så sier de 1-3 virkedager. Etter 3 dager så ringer jeg igjen " tekniker har mye og gjøre " kjempe bra telenor 👌👌
Kan tydelig se at alt fungerer som det skal foruten melding om e9005 som kun byr på retry som opsjon. Umulig å komme rundt, tar opp 50% av skjermen. Enormt frustrerende og virker som en beta av et 2kr steam spill som er laget av en eller annen idiot. Alt for dårlig er det uansett. Finnes faktisk ikke unnskyldninger. Dere må ha ansatt feil folk til å gjøre denne jobben, hva med å teste produktet før man lanserer? Håpløst og skuffende