Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
nå har programoversikten vært borte i flere dager og ingen reagerer. Gidder ikke snakke med en robot hvor det blir god dag man økseskaft. Telefon kontakt kan man bare glemme.
Etter siste oppdatering har t-we blitt elendig. Helt håpløst. Går så tregt og hakker noe veldig. Før oppdateringen gikk alt veldig bra og vi var veldig fornøyd. Nå gleder vi oss til vi får byttet leverandør.
Av og til fungerer det bra, men så er det de gangene du skal noe spesielt og du får feilmelding. Veldig irriterende.
T-we appen er helt forferdelig! Den er rotete og uoversiktlig. Det er vanskelig og ekstremt tungvint å finne det en vil ha.
Er godt fornøyd med tv pakken jeg har hatt fra Telefon Te-we. Man får god beskjed hvis det er oppdateringer. Man kan fint ta opp programmer. Man kan spole forbi reklame og det er fantastisk:-). Jeg er fornøyd.
Elendig virksomhet! FERDIG SNAKKA!!! Selv om man som kunde ikke ønsker en såkalt oppgradering (som egentlig er å se på som en nedgradering på mange måter) fra Telenor, så tvinges man til gjøre det som Telenor vil. En tanke kan være å ringe/melde ledere, direktører og andre ansatte involvert i dette, på privaten i fritiden deres (gjerne tidlig morgen el midt på natta og i helgen) for å klage, kjefte og spørre hva dette dreier seg om. Det er fortjent at det er de som skal få tyn, for all den frustrasjon, irritasjon og bortkastet tid og penger som de har påført sine betalende kunder, ved at man mister tilgang, får feilmeldinger m.m. og dette fører igjen til at man prøver å løse problemet. Med den følge at man blir våken utover natta, eller andre negative faktorer som påvirker livskvaliteten i større eller mindre grad. NOK ER NOK!
Nytt brukergrensesnitt på dekoder/opptak er elendig. Jeg trenger ikke se samme bilde for alle planlagte og gjennomførte opptak av samme program. Dette er bare forvirrende og bidrar antagelig til at hele dekoderen bruker for mye ressurser på å vise grafikk som jeg ikke trenger. Greit nok, men nå er det 4 helg på rad hvor jeg begynner å se en film fra start som ai direkte sending er nær slutten. Når jeg har 20-30 minutter igjen stopper avspillingen med masse feilmeldinger. Umulig å fortsette avspilling, og blir returnert til direktesending på samme kanal. Det som er bra er at jeg da får sett slutten på filmene. Helt konge. Superfornøyd. Jeg har da selvfølgelig ikke noe valg en å bytte tilbake til min gamle leverandør av både bredbånd og tv. Av og til er det en god følelse å tenke at nok er nok, og si opp noe som suger og bytte tilbake noe som faktisk suger litt mindre. Var ikke superfornøyd med Viken/Altibox, men Canal Digital er faktisk overraskende dårlig. Om 1-2 år er jeg sikkert fed-up med Altibox, så syonara :)