Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter oppgradering på T-we boks har det meste blitt mye værre. Snakker om nedgradering.. Bildekvalitet er til tider veldig dårlig på Tv2. Må streame fra TV for å få et stabilt bra bilde. Dekoderen har også blitt veldig treg når det gjelder manøvrering i menyer, menyer som har blitt håpløst tungvinte å bruke. At Telenor ikke gjør noe etter klagestorm er betenkelig. Jeg med flere vil stemme for at borettslaget bytter leverandør da det ikke ser ut til å skje noe fra Telenors side. Vi som kunder må vise i praksis at vi ikke finner oss i en slik arroganse fra Telenor, for de har både økonomi og kompetanse til å rette opp dette om de vil.
Mange ting. Kronglete å spole forover eller bakover på noe man har tatt opp, umulig å se hvor man stopper . Uoversiktelig opptaksliste. Kronglete og tidkrevende å slette gamle opptak. Hadde GET før og det var perfekt. Siden jeg bor i borettslag med felles TV og Internett, kan jeg ikke bytte. Dessverre Telenor TW er et makkverk.
Uten tv og internet gang på gang i ett år.Ingen forbedring.Muligens gamle kabler som må skiftes. Er det ikke noen i Telenor systemet som kan gjøre noe? Nå frustrert over å ikke ha tv og internet i weekend uttalige ganger.
Telenor lovet at alt skulle bli bedre med fiber enn Canal digital på satellitt. De kunne ikke tatt mer feil. Mer klønete å bruke, dårligere kanalutvalg og stadige feil.
Vanskelig å gå tilbake til tidligere program i T-Wee. Får ofte feilmelding. Telenor leverte trådløs løsning, men underetasjen i huset har ingen dekning. Dette ble ikke sjekket. Oppfølging i ettertid - elendig!
Skulle aldri bytta til telenor t-we faller bare ut. Utrolig dårlig kundebehandling.
føler meg svindlet av telenor ingen sørvis boks som ikke virker klager du blir problemene verre da di saboterer når du sier opp straks etter oppsigelsen blir signalene forstyrret. styr unna tele nor folens