Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Så DÅRLIG som Canal Figital

Omtale av  Vidar S

Canal Digital er bare drit etter at Telenor kjøpte Canal Digital. Har vært Canal Digital kunde i 30 år og parabol bruker tidligere . Aldri problemer før Telenor kjøpte opp denne greia

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

fungerer ikke i hele tatt

Omtale av  Kvesten

Får ikke gått til bake til start eller se hva programmet handler om

Fullstendi på "RÆVA"

Omtale av  Carsten O. S

hva er vitsen med denne siden er jo bare deres betingelser som hjelper alt kan bli mye bedre om dere gir service

Dritt og atter drittdust

Omtale av  Dust

Jeg bruker avspilling av tv fra min mobil. Alt annet enn twe fungerer utmerket. Jeg er dritt lei av at det jeg må betale dyrt for hver måned aldri fungerer. Kanskje twe må snakke med nrk Netflix eller disney + for og få kommpetanse for dette er ubrukelig!!!!

Utrolig dårlig kundeservice

Omtale av  Knut B

Etter at vi fikk Telenor har det bare vært tull med TV. Snakke med kundeservice er som å snakke med veggen. Ta ut strømmen , vent i 10 sek , sett i kont. igjen er svaret. Noen ggr sier de, vent i 20 min , ta så ut strømmen til dekoder i 15 sek, sett på igjen for da skal de ang. ha tatt en oppdatering. Alle disse råd er bare tull. Mitt problem er at hvis jeg feks skal ta opp et program, så går jeg inn på opptaksfumksjonen. Noe ganger står det på alle linje : Ingen program tilgjengelig , så tar jeg ut strømmen, og setter den innigjen , da virker det. Noen ggr , som feks i dag, får jeg opp bare kanalnr, men ikke hvilken kanal som er på de forskjellige linjene. Jeg vet at jeg har NRK på 1, men NRK står ikke, bare tallet 1. Mitt andre problem er at hvis jeg skal se på et program jeg har tatt opp, må jeg gjøre samme prosedyre. Ta ut strømmen, sett den inn igjen og da virker det -.helt til neste gang. Etter oppdat. som ble gjort tidligere, er det også bare rot på det som er tatt opp. Hvorfor skal det være 3 linjer med samme bilder. Tatt opp, ikke sett,alle opptak. Det er bare tull. Før gikk jeg inn på opptak av feks 71grader nord,da kom alle opptak etterhverandre , det var bare å velge hvilket episode man ville se. Når er det bare rot. For det tredje, så sier de på Tv feks på samme program, hvisd du vil se neste episode nå med en gang, gå på Discovery +, det går bra helt til man kommer til den neste episode, da kommer det opp Kan ikke avspille video. Hver gang jeg snakker med kundeservice sier de at det jobbes med problemet, men de burde vel ikke sende oppdateringer etc før de visste om det funker. Forferdelig dårlig av et stort selskap som Telenor. Har hatt Canal Digital, Rikstv før var mye bedre, og kont. man kundeservice fikk man ordentlige svar. Det er nesten slik at man går til innkjøp av Parabol og kutter ut hele selskapet. Vi betaler mange hundre kroner i mnd for Telenor sine tjenester, men synes vi får lite valuta for pengene. Det må vel være EN ansvarlig i dette konsernet som kan ta tak i dette, Senest i dag var jeg i kont, forslaget var da å få ny dekoder, får se om det hjelper, venter i spenning.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skandale

Omtale av  Ole

Skandale, dekoderen er så treg at det er umulig å bruke. Dårlig programmerinv og elendig ser vice hos Telenor

Dem hjelper deg ikke

Omtale av  Gerd

Ha prøvd 15 ganger å få hjelp, når dem ikke forstår hva jeg mener legger de på røret. Dette har skjedd meg 4 ganger. Jeg får bare snakke med ulike folk hvor alle spør om det samme. Jeg trenger en som kan komme, men det vil de ikke høre på. Sæ nå orker jeg ikke mer og bytter. Styr unna Telenor

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR