Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig tregt, lite kunnskap og ingen ønsker om fornøyde kunder. Lever på monopol og eget bakkenett.
Canal Digital har en såkalt nettgaranti dersom du mister signaler. Da får man tilsendt en datapakke som skal gi deg nett til det kommer en person hjem til deg som kan fikse problemet. Men for å få denne datapakken MÅ man ha tlf abonnement hos Telenor, noe jeg ikke har. Fwi. Har du ikke Telenor må man sitte å vente på montør i 1-3 dager. Var så irritert i dag og ga meg ikke på at de da måtte fikse problemet ila kvelden. Nektet å legge på så dama i tlf la på røret. Handlet egentlig ikke om få viljen min, måtte bare gi de en kamp.
Ustabilt Internett. Stadige brudd. Får som svar at det ikke er problemer med produktet.
Min nesten døende mamma på 88 år hadde en montør fra Janco kabel Tv som stakk av med monitoren. Nå har hun sittet å ventet i 7 uker uten at de tar ansvar for rette opp kabel TVen hennes. De lover å fikse det hver uke men dukker aldri opp. Elendig service.
Vanskelig å forstå hva de sier. Har ikke mere å si.
Canal Digital web virkelig det verste du kan få deg. IKKE KJØP DET! Vi i huset opplever stadig vekk at nettet slukkes av vanskelig digital. De sier de skal prøve å fiske problemet og at det ikke skal skje igjen men de fikser aldri problemet og det skjer hele tiden. Herregud, aldri tenk deg å få denne møkken her.
Ringte i dag Canal Digital for å tegne TV og bredbåndsabonnement i huset vi nettopp har flyttet inn i. Jeg kommer igjennom på telefon relativt raskt i forhold til en del andre leverandører. Når jeg får snakke med kundebehandler møter jeg en fyr som er utålmodig, avbryter når jeg snakker og trekker konklusjoner på hva jeg skal si før jeg får mulighet til å snakke ferdig. Når jeg påpeker at ting han sier er direkte feil blir han sur og forklarer at det er mange kunder som prøver å lure de, derfor må de være slik. Dette er noe jeg mener at ikke skal gå ut over meg som kunde som ringer for å tegne abonnement. Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt møtt hvis jeg ringte inn med et problem. Derfor er det ingen tvil om at jeg velger en annen leverandør en Canal Digital :)