Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bad service, bad website, no customer contact, I don’t know how such a company can continue to be the main provider in this country. I have no choice than to use Telenor in my borettslag, but al my other subscriptions are not with Telenor.
Skift leverandør. Jeg er bundet av sameie men skal jobbe med å få overtalt naboer om å skifte
Baseres på flere situasjoner ned problem, men kan dele en situasjon. Plutsen kom det opp en oppdatering som skulle gjennomføres, så kom det opp en feilmelding E9005. Jeg sjekket nettsiden til Telenor og ble anbefalt til å strømmen på dekoderen og prøve igjen. Dette prøvde jeg flere ganger uten respons. Så nå står TV kanalen jeg hadde på nå feilmelding på i bakgrunnen og jeg får ikke fjernet feilmeldingen, som tydeligvis ikke har noe med TV signalet å gjøre. Så er dette selvsagt utenom åpningstider på kundeservice så jeg får ikke løst problemet før de åpner om flere timer. Verdt å nevne at konkurrenten har åpent 24/7...
Hvorfor MÅ jeg ha Telenor som leverandør av tv/internett? Det er dyrt, dårlig, dekoderen responderer treigt. Huff og huff! Når jeg spoler så spoler den plutselig i 30 sek++! Spoler jeg raskere så kan den spole plutselig 2-3 minutter! Og da må jeg spole tilbake og så skjer det samme flere ganger på rad! Trykker jeg pause så kan det ta flere sekunder før det er noe reaksjon! Menyen er også treig! Og det er selvfølgelig ingen hjelp å få! Må flytte til ny bolig for å bytte tv selskap! Idioti! Hvorfor kan jeg ikke velge leverandør selv på tv/internett som med mobilselskap?! Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg IKKE valgt Telenor ihvertfall, akkurat som jeg ikke har valgt mobilab. fra Telenor. Fa*n!
Appen på mobil og apple tv er dårlig.Elendig brukeropplevelse. Stor skuffelse å gå fra Telia play til dette. 10-år tilbake i tid
Tull og tøys fra begynnelse til slutt ! Det begynte med selger som lovet ne som ikke blei innfridd. Har hentet utstyr til nett og TV 2 ganger på posten. Ble lovet en mann som skulle komme hjem for å montere ny Tw boks Fredag,men har ikke sett snurten av mannen enda. I dag er det Tirsdag. Må ringe igjen. Feil på dekoder CE-103
Telenor har fått dekodere som kan kobles med wifi , men skal jeg ha det så blir en kjørt inn i tvangstrøya LEIE DEKODER for ca 120 kr mnd. Det sier seg selv at dette blir vanvittig dyrt over tid .. skygg unna denne arrogante norske leverandøren som skal presse mest mulig penger ut av det meste