Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡
Kun opptatt å selge dyrere abo, elendig kundeservice!!! Etter at de ble en del av Telenor er tlf.tidene kortere, hva med å være tilgjengelig på kvelden når folk pleier å se på TV???
Havner inn i Telenor systemet hvor det tar en evighet å komme igjennom og få et svar.
13 års dårlig erfaringer med Canal Digital blir toppet i dag med samme oppfølging i regi av Telenor. (Kan ikke bli bedre)
Kundeservice er ikke eksistererende - og det er trolig hele forretningsideen til denne banden.
Dette er for dårlig. Kan snart ikke se på en av kanalene pga store forstyrrelser.
Canal digital (som nå har blitt til Telenor) gir ganske så dårlig service! Jeg er ikke fornøyd så langt