Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uten tv og internet gang på gang i ett år.Ingen forbedring.Muligens gamle kabler som må skiftes. Er det ikke noen i Telenor systemet som kan gjøre noe? Nå frustrert over å ikke ha tv og internet i weekend uttalige ganger.
Telenor lovet at alt skulle bli bedre med fiber enn Canal digital på satellitt. De kunne ikke tatt mer feil. Mer klønete å bruke, dårligere kanalutvalg og stadige feil.
Vanskelig å gå tilbake til tidligere program i T-Wee. Får ofte feilmelding. Telenor leverte trådløs løsning, men underetasjen i huset har ingen dekning. Dette ble ikke sjekket. Oppfølging i ettertid - elendig!
Skulle aldri bytta til telenor t-we faller bare ut. Utrolig dårlig kundebehandling.
føler meg svindlet av telenor ingen sørvis boks som ikke virker klager du blir problemene verre da di saboterer når du sier opp straks etter oppsigelsen blir signalene forstyrret. styr unna tele nor folens
Det er spesielt på feilretting Telenor er for dårlig. I tillegg er ventetiden hos kundeservice ofte et mareritt. Det eneste positive er at dere ihvertfall ringer kunden tilbake. .
Hva skal jeg si,,,,er bare SÅ utrolig misfornøyd med den nye oppdateringen på canal digital. IKKE brukervennlig i det hele tatt... Lurer noen ganger på om at det er så "jæ***" viktig å fornye seg, at kundene havner helt sist !!!!!