Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg får fortsatt regninger på et abonnement som ble oppsagt for over 6 mnd. siden. Canal Digitals kundebehandlere er kun arrogante og hjelper ikke til å ordne problemet. Har ventet i telefonen i 30 minutter nå for å få si opp abonnementet en gang til! Har dessverre ikke noe bra å si. STYR UNNA!
De klarer ikke a sende månedlig faktura som avtalt, det hjelper heller ikke å endre til månedlig faktura på nettsiden selv, de sender kvartalsvis faktura uansett!!! Har tatt kontakt med de angående problemet jevnlig i over ni måneder uten at de klarer å fikse problemet !!!
Har fiber fra dem siden de kjøpte de lokale strømselskapets linjer og har/hadde monopol. Mye kontakt med kundeservice i starten med mye feilinformasjon, løgn og brutte løfter. Når det er i drift virker det uten problemer, men den elendige kundeservicen har gjort at jeg har boikottet alle telenorprodukter jeg kan.
Lover å sende nye deler og avtale med montør gratis, men ender opp med å likevel måtte betale for å få montøren til å komme. Kanalene detter ut hele tiden. Hold dere unna.
Har vært i kontakt med kundeservice over 10 ganger nå. Har måtte lage konto på 3 forskjellige e-poster siden de har feil på systemet. Samme problemet som alltid. Det ordnes av og til men er tilbake til samme problemet etter en kort stund. Dårlig signal på parabol selv om tekniker har montert og justert parabol. Er heller ikke fornøyd med den nye boksen de har, OnePlace. Er noe dritt i mine øyne. Må i kontakt med kundeservice 20 ganger ser det ut som før man har fått det slik man vil. Men må ta kontakt på ting som tilbakestilles i hver jæ#%a dag. Kundeservice hjelper deg, men problemet er tilbake neste dag som regel. Vil ikke anbefale Canal Digital til noen som helst.
Har du opplevd en nettside (min side) som er dårligere en canal digital? Helt ubrukelig!!
Har slitt med dårlig signal i snart to mnd. i strekk. Har hatt to teknikere på besøk og fikk nytt programkort første gangen, men fremdeles dårlig signal som var av og på. Fikk ny ny tekniker på besøk som påstod det var noe galt med fjernsynet. Han sa at jeg måtte ha en dekoder. Jeg har programkort. Hvorfor sier han det når han påstår at det er noe galt med fjernsynet? Hva hjelper det da? Fjernsynet er bare 6 mnd gammelt. Etter besøket fikk jeg en tekstmelding der det stod at feilen var rettet og at utstyret mitt fungerte. Dette forstår jeg ikke. Signalet er fremdeles av og på. Hvorfor kan de ikke innrømme at noe er galt? Det som er bra er at teknikerne kom ganske raskt etter at jeg ringte dem om feilen.