Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk telefon fra en selger fra Canal Digital og avtalte å sende to stk One Place dekodere til avtalt pris i forbindelse med inngåelse av Canal Digital plus abonnement. Fikk kun en One Pace dekoder i posten og når eg kontaktet kundeservice så får jeg beskjed at jeg må kjøpe dekoder no. 2 til full pris. Det var også flere andre ting selgeren sa som ikke stemte bla, at jeg kunne bruke One Place dekoderen med wifi og uten parabolantenne. Så da måtte jeg også montere antenne (som ikke var planlagt) for å få dekoderen til å virke og for å få tilgang til alle kanaler. Synd at Canal Digital misser gamle kunder på denne måten men de ser ikke ut til å bry seg om det..
Bra tv løsning, men dårlig kundeservice. Hadde 26 feil på 6mnd men dem ville ikke bryte bindingstid, og klarte ikke og fikse problemet. Fikk til slutt ny kabel inn til huset, ble aldri gravd ned.
Bestillte fiber fra Canal Digital for 2 måneder siden. Fikk beskjed om at jeg ble satt på prioriteringsliste 3 ganger, før jeg fikk bekreftelsesmail etter 6 uker, på at fiber var bestillt. Nå er det ventetid på montør på 6 uker. Hadde aldri i verden bestillt fra Canal Digital om det har vært en konkurrent.
Det er ikke første gang canal digitil har slitt med signalfeil og strømnettet, hvor de beklager over melding "evt ulemper dette måtte medføre". De setter en sen tidsfrist for når problemet skal være antatt løst, men så presterer de å bomme kraftig. Signalfeilen igår tidlig som følge av oppdatert strømnett, skulle være fikset innen senst 23 igår. Når klokken nærmet seg det, kom en ny melding som sa at det skulle være antatt fikset innen "formiddagen" dagen etter. Tven får fortsatt ikke inn noen kanaler dagen etter... uprofesjonellt👎
Etter mye mas på dørene skrev jeg avtale med canal digital/fibernett. De skulle gi dato om oppmøte fra teknikere i løpet av 14 dager. Etter 6 uker, og mange henvendelser fra min side, har jeg ennå ikke fått noen dato. Det tar dagesvis før selger gir noen som helst tilbakemelding, og opptrer i tillegg arrogant.
Flott selskap uten noe å klage på for min del. Har vært kunde gjennom bredbånd og kabel. Flott kundeservice og tar veldig kort tid å komme igjennom. Anbefales på det sterkeste!
Canal Digital kabel TV blir dårligere og dårligere. Vrir penger ut av utbetalte systemer og fungerer slik at de Bommer penger fra folket uten å gjøre noe for det.