Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelige og hjelpsomme ansatte, som gjør sitt ytterste for å hjelpe!
Det er umulig å aktivere HBO Max etter å ha lagt den inn i valg menyen. Etter å ha registrert hbomax i telia appen blir jeg sendt rund på en evig runddans hvor jeg kommer tilbake til start. Uten å få tilgang til å se programmene som jeg ønsker.
jeg er på vei for å bytte boks og det er den fjerde, jeg har ikke den fulle kontroll med boksen når jeg bytter kanal eller ser på opptak må flere ganger slå av strømmen og da er mye av gleden borte
Får du feil etter kl 15 på søndag, må du vente til mandag. Får feilkode "sett inn programkortet". Dette må være en 10 år gammel feilkode. Har aldri hatt noe programkort på telia get.
Get boks henger seg opp hele tiden. Dårlig programvalg. Umulig å få hjelp.
Boksen fryser og hopper over til noe jeg ikke har valgt. Må ofte restarte. Helt ubrukelig. Har byttet boks to ganger uten bedring. Trist
Vanvittig treg, må rebootes flere ganger hver dag. Jeg føler det er et lykketreff om en app starter på første forsøk uten å fryse eller lukke seg. Blir å bytte ut boksen så fort som overhodet mulig. Alt annet jeg har prøvd opp igjennom årene er bedre enn dette.
Det er ikke mulig å velge teksting for hørselshemmede på NRK1, bortsett fra på kanal 980 for Oslo og Viken. Skal man så over på distriktssending for sitt eget distrikt må man bytte kanal, for så å bytte tilbake til Oslo og Viken igjen dersom man ønsker tekst for hørselshemmede. Uholdbart! Jeg kontaktet hjelpetelefonen for 1 mnd siden, og de mente at det "sikkert ikke skulle være slik". Ingenting har skjedd hittil.
Den Telia(Get)boksen vi har er det dårligste jeg noensinne har vært borti! Jeg har aldri opplevd tregere opplegg. For det første fungerer den sjeldent og hvis den mot formodning skulle virke, går det så tregt at du rekker å feire både jul, nyttår og påske før det skjer noe. Og hvis du skulle være så heldig å komme gjennom til en kundebehandler hos Telia, får du bare til svar at du ikke har bra nok internett, eller at det er brukerfeil. Styr unna!!!
Henger seg opp. Står bare å spinner flere ganger i uken som krever omstart.
Etter over en uke på telefon med 28 oppringninger får jeg kontakt. Får beskjed om at tekstknappen vik komme tilbake om kort tid. Ser nå at dette ikke vil skje. Ikke mulig å få tekstet svenske og noen av de norske kanalene. Dette er jo ikke noe fremskritt i teknologien som Telenor skriver på sine nettsider. Utrolig dårlig service!! Hva med døve og hørsels svekkede? Det er faktiskmange av dem, og flere vil det bli.
Telia box er noe av det mest ustabile apparatet jeg har vært borti. Henger seg opp på daglig basis og skaper mye irritasjon. Jeg er nå på min 3 eller 4 boks på 6 måneder og fatter ikke at dette skal være en kvalitet Telia vil være bekjent av. Har snakket nok med kundeservice, ingenting de kan gjøre likevel. Egner seg best til blink på skytebanen...
Virker som den mangler prosessorkraft og RAM. Absolutt alt går tregt. Enkelte apper (NRK) starter i 50% av tilfellene. Feilmeldinger på Netflix.
Telias nett er utrolig ustabilt. TV-boksen er treg og mister kontakten til wifi de gangene det faktisk er nett i huset.
Dette må være noe av det dårligste som er levert. Ser ikke ut som dere evner å rette på det heller. Kundeservice var også elendig.
Bruker Telia Play app på Apple TV og Shield. Generelt dårlig bildekvalitet er det største problemet. Appen i seg selv er bra.