Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Inger K

Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken. Så folkens styr unna Get!

Dårlig nett...

Omtale av  Didrik

Nettet hopper ut og inn. Vært sånn lenge nå uten noen forbedringer..

Ufattelig dårlig kundeservice

Omtale av  Pål C

Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.

Tregt nett og nesten ubrukelig opptaksfunksjon.

Omtale av  Frank

Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB. På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!! Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt ! Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.

Forferdelig dekoder og ustabile tjenester

Omtale av  Jr

Grensesnittet på dekoderen er grufulllt! Den er treg og lite responsiv, ulogisk lagt opp og slår seg av og på etter egen lyst. Den elendige kundeservicen hevder at de "jobber med saken". Det er tull! Det svaret har jeg fått i snart 2 år.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alt for tregt..

Omtale av  Jørn R

Blir noe tregt, lite oversiktlig, opptak fungerer ikke. Har prøvd cannal digital og Viasat, Get box er ikke i nærheten på kvalitet. Ble overbevist at det var et godt valg å flytte over til Get, angrer på dette nå. Får ikke hjelp fra vår leverandør. Så jeg sier dette for å hjelpe andre, styr unna.. Jeg skal gi Neas et forsøk til, det blir det siste jeg gjør før vi bytter.

NOP! Ikke tenk på det engang.

Omtale av  Oskar

GET er så elendig at det ikke er et verdig alternativ om det så er det eneste alternativet... legg heller inn fiber og finn hvilken som helst annen leverandør og du vil takke deg selv i ettertid. Synd det ikke er mulig å gi lavere en 1 stjerne.

Elendig servise

Omtale av  Geir S

Ventet 4 dager på og få ordnet en film som ikke kommer på tv pga feilkode

Slett og firkantet kundeservice

Omtale av  Lisbet

Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!

Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt

Omtale av  Jan

Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt, vanskelige å komme gjennom i tlf. Elendig kundeservice, Styr unna

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Manglende support

Omtale av  Terje

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner, og Internett ramler ut periodisk. Fikk ikkje brukt filmleige første 3 mnd. Då fekk eg filmleige gratis desse 3 mnd!

Generelt meget dårlig kundeservice

Omtale av  Dani E

Dårlig eller helt fraværende kundeservice. Fant ut at de hadde overfakturert meg i flere måneder. Fikk en SMS om at saken var løst (den var ikke løst). De har fortsatt ikke kreditert meg beløpet. Hvis det finnes noen alternativer bør man styre klar av disse.

Svar fra Telia TV
04.09.2018 08:48

Hei Dani. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å framstå, og dette ønsker vi å rette opp i. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge), så tar vi en ny titt på dette for deg. Mvh Get

Hver gang jeg slår av nettet og slår det på igjen virker det ikke

Omtale av  Anonym

Hver gang jeg slår av nettet å slår det på igjen virker det ikke selv om jeg prøver ALLE metodene for å få det til å virke igjen men jeg må vente i 4 timer for at noe skal skje, til å med servicen klarer det ikke. Håper GET går konkurs snart!

Svar fra Telia TV
04.09.2018 08:44

Hei. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge) så tar vi en titt på dette for deg. Mvh Get

Særdeles dårlig, vil ikke hjelpe eldre med å legge inn kanaler.

Omtale av  Kjell

Ingenting er bra, bryr seg ikke om sine kunder, nekter eldre mennesker hjelp, de sier de ikke har noe ansvar overfor den kundegruppen, de får greie seg selv.

Svar fra Telia TV
04.09.2018 08:37

Hei Kjell. Dette hørtes ikke bra ut. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå, og det er veldig beklagelig at det er dette inntrykket du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne. Mvh Get

Dårlig service

Omtale av  Jon A

Meget dårlig levering med feilmeldinger og restart flere ganger i uken, hvor finner jeg mailadresse for må klage, ingen forhåndsdefinerte feil gjelder

Svar fra Telia TV
04.09.2018 08:34

Hei Jon! Leit å høre at du har hatt så mye problemer. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne med dette. Mvh Get

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

HBO på Get TV - STYR UNNA

Omtale av  Erik

Helt elendig grensesnitt for HBO på Get. Rett og slett flaut av en så stor aktør som Get å tilby noe så under pari.

Svar fra Telia TV
04.09.2018 08:32

Hei Erik. Grensesnittet for HBO Nordic på Get-boksen kan helt klart bli bedre, og det jobber vi for at det skal bli. Vi jobber for tiden med en oppdatering som vil gjøre grensesnittet både raskere og mer brukervennlig. I mellomtiden kan vi anbefale å benytte Get nett-tv (get.no/tv) eller Get tv-app for Android og iOS (også til Apple TV 4.gen). Mvh Get

Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR