Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Å se fotball på Telia er en hakkete affære! Vondt i hode av kvaliteten. Går ikke an å bruke til fotball. V4 er det største problemet.
Telia har hatt masse nedetid i "mitt område" gjennom hele 2020/2021, hvor man har vært ganske avhenging av nett på hjemmekontoret. Telia har også den dårligste TV-boksen jeg har opplevd på lenge. Dette er en android-tv boks, forkledd som en tuner, som har så lite prosessorkraft at den nesten ikke klarer å bytte kanal. Denne fikk jeg etter en "oppgradering" fra Getbox 2 (som kronisk ble overopphetet). Da jeg oppgraderte bestilte jeg Telia box med separat trådløst modem. Dette klarer de å sende i to forskjellige forsendinger, hvorav TV-boksen kom alene først. Sekundet denne ble hentet på posten slo Telia av nettet mitt på den gamle boksen, og jeg satt fast uten nett da modemet ikke hadde kommet enda... I tillegg har Telia konstante pris(opp)justeringer, og har også oppjustert hastigheten min 2 ganger det siste året, og forkler informasjonen som et nyhetsbrev om hvor flinke de er som oppgraderer nettet mitt og tipser om flotte julefilmer de sender gratis, blablabla. Det eneste dette selskapet er flinke på er å sende faktura. Kunne ønske jeg kunne bytte...
Har hatt mange problemer med dette Telia /get Internett og tv de siste ukene. Har sittet og ventet på nett i 8 timer nå ? !!! ☹️☹️☹️. Hadde aldri problemer med når Get var GET. Om dette fortsetter så finner jeg en annen leverandør.
For ca 14 dager siden forsvant teksting på norske program NRK For eksempel dagsrevyen. Hvorfor
Fra samme dag Get-boksen (som jeg forøvrig også hadde mye trøbbel med) ble erstattet av Telia sin, har det knapt gått én eneste kveld uten at jeg har måttet trekke ut ledningen og restarte boksen fordi bildet henger seg opp. Noen dager opptil 4-5 ganger. Helt håpløst. Håper sameiet snart skifter leverandør. Jeg er ikke alene om problemet.
Forsøkte å søke etter et sted å kunne si opp abonnementet. Fikk opp chatterobot som sa den kunne hjelpe til med oppsigelsen. Ba meg føre inn info, som jeg allerede var innlogget med, for til slutt å gi meg beskjed om å vente på et menneske i chatten. Ble satt i kø, satt over 5 minutter i kø på chatten og glemte til slutt ut at jeg hadde chatten oppe, da jeg er på arbeid og i møter. Forsøkte en andre gang, samme utfall da. Forsøkte å ringe og satt og ventet i flere minutter uten svar eller anledning til å velge alternativ om at de skulle ringe meg opp igjen. Jeg sitter derfor med ønske om å avslutte abonnementet, men har ingen mulighet til å gjøre det, annet enn å følge med på chatten eller ringe i mange minutter til kundeservice. Telia burde hatt en enkel oppsigelsesknapp hvor man må bekrefte på e-post. Samtidig, har jeg blitt trukket av telia for en wifix-løsning, hvor jeg har hatt opprinnelig avtale med GET om å få disse inkludert i abonnementet pga. dårlige linjer. Har sendt e-post til dem for 6 måneder siden og bedt om kreditering av summene. Ingen svar. Virker som nesten eneste utvei er å la vær å betale faktura. Men, man ønsker ikke å få anmerkning for dette privat... Får et inntrykk av et for stort konsern, med for lite kundeforhandlere og for stort omfang av intern omstrukturering som ikke går overens. Kunden er glemt i hele bildet.
Dette er den verste tv boksen som jeg har hatt..Henger seg opp hele tiden å lever sitt eget liv