Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forsøkte å søke etter et sted å kunne si opp abonnementet. Fikk opp chatterobot som sa den kunne hjelpe til med oppsigelsen. Ba meg føre inn info, som jeg allerede var innlogget med, for til slutt å gi meg beskjed om å vente på et menneske i chatten. Ble satt i kø, satt over 5 minutter i kø på chatten og glemte til slutt ut at jeg hadde chatten oppe, da jeg er på arbeid og i møter. Forsøkte en andre gang, samme utfall da. Forsøkte å ringe og satt og ventet i flere minutter uten svar eller anledning til å velge alternativ om at de skulle ringe meg opp igjen. Jeg sitter derfor med ønske om å avslutte abonnementet, men har ingen mulighet til å gjøre det, annet enn å følge med på chatten eller ringe i mange minutter til kundeservice. Telia burde hatt en enkel oppsigelsesknapp hvor man må bekrefte på e-post. Samtidig, har jeg blitt trukket av telia for en wifix-løsning, hvor jeg har hatt opprinnelig avtale med GET om å få disse inkludert i abonnementet pga. dårlige linjer. Har sendt e-post til dem for 6 måneder siden og bedt om kreditering av summene. Ingen svar. Virker som nesten eneste utvei er å la vær å betale faktura. Men, man ønsker ikke å få anmerkning for dette privat... Får et inntrykk av et for stort konsern, med for lite kundeforhandlere og for stort omfang av intern omstrukturering som ikke går overens. Kunden er glemt i hele bildet.
Dette er den verste tv boksen som jeg har hatt..Henger seg opp hele tiden å lever sitt eget liv
Kjempelei oppdatering ukentlig, og selvfølgelig midt i fotballkampen.
Helt ubrukelig boks. Henger seg opp, teksting funker drit. Alt er overraskende irriterende.
Denne tjenesten har bare blitt dårligere og dårligere med årene! Nye generasjoner av bokser hele tiden. Disse har noe bredere tjenester, men selve boksen blir bare tregere og fungere dårligere og dårligere for hvert generasjon. Henger seg opp hele tiden. Helt utrolig at det går ann å levere en så dyr tjeneste som fungerer så dårlig. Det hjelper lite at du har store menyer og masse funksjonalitet når det knapt er mulig å se nyhetene direkte.
Tekstingen er så dårlig at meningsinnholdet forsvinner. Varierer fra dag til dag. Hjelper ikke å starte boksen på nytt.
Omtrent umulig å få kontakt med kundeservice gjennom telefon. Get hadde muligheten for å flytte router, ved å ha flere kontaktpunkter for Internett. Telia kan bare ha 1 kontaktpunkt. Merkelig at Telia ikke klarer å levere det samme. Tv boksens signaler er 5ghz, og kan ikke være langt unna router om man har mange vegger, og datarom/kontor i andre enden av huset.