Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opptak ligger dobbelt og ikke i rett rekkefølge, vanskelig meny, den gamle boksen var 100 ganger bedre enn den nye. Vanskeligere å finne frem til nytt og gammelt opptak. Har klaget på dette. Må betale full pris for noe som ikke virker fullt, det er utrolig dårlig. Vurderer sterkt å bytte over til Lyse, når vi bytter følger flere av naboene også med. Mye lettere å se hva som er nye og gamle opptak av den gamle boksen.
Alltid stabilt internett, veldig bra kanalutvalg og enkelt å bruke. Har ikke hatt sjangs til å få testet ut kundeservicen enda da det ikke har vært noe problem hittil, men totalt sett er jeg veldig fornøyd med hva Get leverer.
Masse kanalvalg og allsidig utvalg. Alltid grei hjelp å få når det en sjelden gang oppstår problemer.
Har hatt Get i 7 år. Første to årene var så som så, med litt utfall her og der. Men kundesenteret har alltid vært gode på informasjon og kompensasjon - så jeg har ingenting å klage på. Internettet har de siste fem årene falt ut to ganger, men begge ganger har jeg fått rask og hyggelig hjelp. Tv-opplevelsen er helt unik og jeg gleder meg til mange spennende oppdateringer i 2016. Alt i alt - storfornøyd kunde!
Har hatt GET i over 10 år og har aldri hatt problemer med dem. De har et oversiktlig og greit opplegg med å bytte bokser, utvide med flere bokser o.l. Jeg kan velge mange av standard kanalene selv. Alle funksjonene i GET boksene er lett forståelige. Og kundeservicen er upåklagelig . Regningene er oversiktlige og forståelige.