Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telia box er noe av det mest ustabile apparatet jeg har vært borti. Henger seg opp på daglig basis og skaper mye irritasjon. Jeg er nå på min 3 eller 4 boks på 6 måneder og fatter ikke at dette skal være en kvalitet Telia vil være bekjent av. Har snakket nok med kundeservice, ingenting de kan gjøre likevel. Egner seg best til blink på skytebanen...
Virker som den mangler prosessorkraft og RAM. Absolutt alt går tregt. Enkelte apper (NRK) starter i 50% av tilfellene. Feilmeldinger på Netflix.
Telias nett er utrolig ustabilt. TV-boksen er treg og mister kontakten til wifi de gangene det faktisk er nett i huset.
Dette må være noe av det dårligste som er levert. Ser ikke ut som dere evner å rette på det heller. Kundeservice var også elendig.
Bruker Telia Play app på Apple TV og Shield. Generelt dårlig bildekvalitet er det største problemet. Appen i seg selv er bra.
Fungerer svært dårlig. Henger seg opp hele tiden. Her har det vært ekstrem dårlig planlegging bak, Passer ikke i 2022, hører mer hjemme i 2005.
Måtte bytte ut min gamle get pvr boks som var gått i heng / bootet konstant. Fikk en ny Get Boks Mikro ( uten kostnad - uten opptaksmulighet) Oppdaget til min fortvilelse at den gode lyden fra min Sonos Beam lydplanke ikke ville fungere sammen med Get Boks Mikro. Får opp feilmelding om at en enhet ( Get Boks mikro) forstyrrer Hdmi Arc når jeg prøver å koble Sonos Beam til Hdmi Arc på min Panasonic tv. Har prøvd å ta problemet opp med Telia med de kjenner ikke til problemet sier de. Ifølge Sonos må CEC funksjonene på Get Boks Mikro deaktiveres. Har tatt dette opp med Telia men de kjenner ikke til hvordan dette kan gjøres !