Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Påstår at jeg må ha ny boks fordi nettet ikke fungerer. Byttet boks, men fikk feil ladekabel. I tillegg var boksen med wifi, selv om jeg eksplisitt ba om at dette skulle jeg ikke ha. Wifi fungerer uansett ikke på den nye boksen, på tross av utallige forsøk med hjelp av Get. Kan sende reparatør, men enten på dagtid (når man er på jobb) eller om 2 uker. 2 uker uten nett i 2018 er hårreisende.
Veldig fornøyd med kabel tv fra Get. De har vært upåklagelige med levering av mange bra norske tvkanaler, det har vært minimalt med skurr på linjen. Og vært helt fantastiske med å påse at kunde fikk skikkelig med dekoder og router. Veldig bra!!
Midt på treet produkt, med elendig service. Styr unna om man ikke absolutt må ha det.
I vår digitale verden er nettsikkerhet alfa og omega. Det er derfor nærmest uforståelig at firma Get ikke har et obligatorisk og gratis antivirusprogram. Hva jeg forstår har de andre konkurrentene dette. I øyeblikket ( mars 2018 ) er Get nettet altså usikret mht dette! Dette gir Get ingen informasjon om utover at kunden selv må lete frem en opplysning på firmaets nettside. Hvor mange titusener av Get kunder er klar over dette ? Nå er vi som kunder også pålagt å få en høyere netthastighet uten å bli spurt om nødvendigheten. Ved måling finner man imidlertid lavere hastighet enn den man nå faktureres for. Get har i de senere år også fått mer ustabilitet i sitt nå ganske gamle standardnett. Tidligere fikk vi beskjeder om dette, f eks på SMS - men den tiden synes å være slutt.
Vi har varit uten TV fra slutten oktober till slutten februar. Get sa att Datel eller hva nå underleverandøren hette skulle kontakte oss, men det har de ikke. Jeg har snakket i telefon mer med Gets kundeservice enn med min egen mor de siste månederne. Igår fikk vi TV. Da er nettverket borte isteden. Forbanna vernabedrift. Kan dessverre ikke bytte dersom vi da må grave ny kabel en drøy kilometer. Det er dyrt. MøkkaGet. Undvik inn til det siste!
Bra i 2017 men etter omlegging helt forferdelig mht brukervennlighet
Jeg synes service til GET er verste et menneske kan oppleve noen steder! De tilbyr meg 799 kr for at en teknikker skal sjekke noe når jeg kan gjøre det hjemme! GET er bare tull!