Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lite brukervennlig, blar i kanaler og kanaler man ikke har dukker opp. Samtidig kan man ikke sortere favorittene i den rekkefølgen man vil. Natta og gå over fra Telenor til Telia, dessverre
Får du besøk av selger fra Telia på døra så styr unna. Gikk på denne tabben og bestilte 5g tv og internett Grei installsjon men etter kort tid ble systemet håpløst ustabilt. Etter mange hendvendelser/klager fikk jeg til slutt kontakt med en person som i alle fall kom med noen konstruktive forslag. Hadde montert antennen i ca 90 grader øst , mens helt riktig retning skulle være 109 grade. Har nå montert antennen i riktig retning utendørs. Håper dette gir mer stabilt system i de resterende 10 måneder jeg beklagelig vis må slite med telia 5g. Levert hastighet er forøvrig ikke som avtalt , normalt 60 - 80 % av garantert Å klage på dette kan du tydligvis bare gi opp
Hva er årsaken til at tv signaler forsvinner hele tiden ? Dette er irriterende plage som har pågått lenge! Om ikke bedring så klager jeg via borettslaget!?
Det er altså ikke mulig å komme i kontakt med Telia skriftlig for å levere en klage på tv eller bredbånd hos de .. Du må enten ringe eller gå via en chat. Vel, jeg vil ha ting skriftlig, så da gikk jeg innom skjema for faktura og leverte min klage der Det har, iallefall i løpet av den siste måneden, vært helt umulig å streame innhold via Telia play appen over på Chromecast !!! Jeg synes dette er helt håpløst, og jeg har sluttet å bruke Telia play appen, den fungerer ikke i det hele tatt sånn som det er nå. Når det i tillegg ikke går an å levere en skriftlig klage, men at man da er nødt til å ringe til noen (sannsynligvis må man stå i telefonkø først...) for så å snakke med en som sitter og leser opp masse som jeg allerede har gjort fra en manual, eller å chatte med "Otelia" som ikke skjønner noe som helst av tekniske problemer, da kjenner jeg at min tålmodighet er slutt. Makan til elendig kundeservice og ingen hjelp å få har jeg omtrent aldri vært borti.
Dette bare toppen av tull med konstante omstarter, heng, treghet i oppstart og bruk. Er låst til Telia gjennom borettslag. Regner med at det ble en systemoppdatering for mye eller ganske enkelt utslitt Telia box.
Vi byttet eldre Get boks med en ny Telia boks pga. pikselering av bildet på skjermen. Billedkvalitet er særdeles dårlig med den nye boksen også. Om man ser et NRK program for eksempel via Telia boksen eller LG TV sin app er det natt og dag. Lydkvaliteten blir også elendig med Telia boksen. Jeg har kontaktet Telia og har fått grei kontakt med kundeservice og det kan se ut som de gjør det de kan, men foreløpig er det ingen bedring. Det går ikke å se TV via Telia boksen - det blir for dårlig. Om man ikke hadde hatt noe å sammenligne med hadde man kanskje slått seg til ro, men man kjøper jo et dyrt TV for å få gode bilder. Det ser ut til at Telia har en jobb å gjøre for å bedre kvalitet.
Stadig vekk er bildet og lyden usynkrom. Restarter i reklame pauser, og det hjelper en 2-3 timer, så er det samme ellendighet. Skiftet box flere ganger. Det holder 3-4 måneder. Så er det på han igjen.