Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jaja, telia har for andre gang fakturert for ureturnert utstyr, feilaktig. Og innholdet på fakturaen er ikke engang det samme som vi brukte.. Sender de bare automatisk ut til alle som avslutter et abonnement og håper noen betaler? Jeg mener at en så stor aktør burde opptre mer ansvarlig og ikke behandle eks-kunder på denne måten.
Om telia TV box. Brukes som lineær tv boks og streaming. 1. Ikke bytt kanaler for fort , har en tendens til å låse seg. Hjulet spinner men hamsteren er død. 2. Går til tider i svart, vent litt så går det over på 2-3 sek. 3. Om låser den seg i en kanal , ikke vent på at det skal skje noe. Trekk ut strømkabel, vent 1 min. Start boksen, tar 5 min . Hjulet spinner, og vi er hjemme. Setter på nrk1. 4. Lyden fra nrk1 høres, det røde hjulet spinner og skjermen er sort. 5. Bytter kanal, lyden fra en annen kanal er der , men ikke bildet. 6. Kan noen i det o store Telia konsernet være enig at telia/getbox DCIW387uhdget er et særdeles dårlig produkt?
Etter utallige feilfaktueringer, evigvarende telefonkøer til kundeservice, kundebehandlere som lyver / ikke holder det de lover eller til og med bare legger på, har vi nå fått nok og bytter leverandør av TV og internett.
Dårlig service bedrer gamle get box når jeg ringte De hver gang de fortelle forskjellige feil og de har ikke tid å fikse den Til neste uke cirka 8 dager. Nå er 2021 vi jobber Hjemmekontor banan lekser på iPad alle trenger nett jeg tror de har ikke en løsning🤷🤷🤷
The TV remote is from the 90s, with over 40 buttons, and you need to really press hard in order to work. HBO Nordic has no Norwegian nor English subtitles, searching/browsing is slow and painful, some of the episodes are simply missing (some awkward message appears, like “missing asset”) It would be nice to offer a descent package in 2021, instead of something that simply counts as TV…
Min mor på 90 solgte leiligheten i fjor og TV og internett inngikk i fellesutgifter i sameiet. TV boksen ble derfor igjen i leiligheten. I vår så avsluttet sameiet avtalen med Telia. Ikke viste jeg at boksen var registrert på min mor. Nå i sommer fikk vi purring på og inkassokrav på først 558 og deretter 811 inklusive gebyrer til Lindorff. Vi fikk disse kravene kun fordi at de som kjøpte leiligheten var så vennlige å levere disse brevene, selv om hun nå bor i en annen by. Boksen klarte vi ikke å oppdrive Telia eller Lindorff gadd ikke en gang å sjekke ny folkeregistrert adresse. Hva hadde skjedd hvis vi ikke hadde fått inkasso brevet? Lite penger ja, men av klagde på kravet av prinsipielle grunner. Telia står på sitt, ingen forståelse for situasjonen. Har Telia selv og betaler vel tett på 12000 i året, men det blir det slutt på nå..
Har ikkje hatt anna enn problem sidan denne boksen kom i hus. Hadde ein annan leverandør før utan problem i det heile. Det verste er at vår leverandør av internett og TV-tjenestar påstår at dette er landets beste TV-tjeneste. Ha! Boksen er forferdeleg og det er til stadigheit kanalar som ikkje fungerar. I dag har eg kun NRK ...