Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
jeg er på vei for å bytte boks og det er den fjerde, jeg har ikke den fulle kontroll med boksen når jeg bytter kanal eller ser på opptak må flere ganger slå av strømmen og da er mye av gleden borte
Får du feil etter kl 15 på søndag, må du vente til mandag. Får feilkode "sett inn programkortet". Dette må være en 10 år gammel feilkode. Har aldri hatt noe programkort på telia get.
Get boks henger seg opp hele tiden. Dårlig programvalg. Umulig å få hjelp.
Boksen fryser og hopper over til noe jeg ikke har valgt. Må ofte restarte. Helt ubrukelig. Har byttet boks to ganger uten bedring. Trist
Vanvittig treg, må rebootes flere ganger hver dag. Jeg føler det er et lykketreff om en app starter på første forsøk uten å fryse eller lukke seg. Blir å bytte ut boksen så fort som overhodet mulig. Alt annet jeg har prøvd opp igjennom årene er bedre enn dette.
Det er ikke mulig å velge teksting for hørselshemmede på NRK1, bortsett fra på kanal 980 for Oslo og Viken. Skal man så over på distriktssending for sitt eget distrikt må man bytte kanal, for så å bytte tilbake til Oslo og Viken igjen dersom man ønsker tekst for hørselshemmede. Uholdbart! Jeg kontaktet hjelpetelefonen for 1 mnd siden, og de mente at det "sikkert ikke skulle være slik". Ingenting har skjedd hittil.
Den Telia(Get)boksen vi har er det dårligste jeg noensinne har vært borti! Jeg har aldri opplevd tregere opplegg. For det første fungerer den sjeldent og hvis den mot formodning skulle virke, går det så tregt at du rekker å feire både jul, nyttår og påske før det skjer noe. Og hvis du skulle være så heldig å komme gjennom til en kundebehandler hos Telia, får du bare til svar at du ikke har bra nok internett, eller at det er brukerfeil. Styr unna!!!