Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ringt flere ganger om at tekstingen ikke virker på flere kanaler. Jeg er hørselshemmet og avhengig av tekst. I et år har de sagt at dette skal fixes, men det er ikke gjort noe for å få dette til! Nrk- appen virker ikke og vi har måttet re-innstalere flere ganger. Vi betaler for en tjeneste vi ikke får!
Ser nyeste boksen fra Telia blir slaktet, men etter å selv byttet fra Telenor (gamle Canal Digital) kunne jeg ikke vært mer fornøyd! Liten og stilren boks, god og moderne meny. Nesten like innovativ som 4. generasjon chromcast. Leser at folk opplever den som treg, men selv er det en fryd kontra Telenor hvor jeg gjerne måtte vente 2-3 sekunder til hvert tastetrykk ble oppfattet. Vanskelig å sammenligne den med OS på nyere TV-er, da disse har blitt mye bedre og hakket kjappere. Det er jo strengt talt det man bruker mest i hverdagen. Men for å være en tv boks, som man i disse dager ofte kun har koblet til for det lille man kun får sett på analog tv, så gjør den jobben sin rimelig bra!
Lyden mangler ved avspilling av opptak, spoling bakover og hbo! Har ikke sjkket andre streamingtjenester ennå! ☹️☹️
Undertekster mangler på så å si alle programmer på ID kanalen. Jeg har gjort alt med mobilen. Kommer ikke tekstet, når jeg ser på mobilen. Fikk til svar at det var noe Internett problem, de var på saken, og holdt på å ordne det. Har vært uten tekst siden fredag forrige uke. Elendig service, burde vært løst.
Dekoder hakker og låsere seg flere ganger i uken. Må restarte den gang etter gang.
Get micro boksen fungerer ikke.Nå byttet ut denne 2 ganger.Samme problemet gjentar seg.Tv bildet fryser,det piper høyt,getboks og tv skrur seg av.Umulig å se på tv og umulig å få hjelp fra telia.Sameiet har telia som leverandør,så er stuck i en dysfunksjonell tjeneste.Internett er også variabelt.Byttet ruter og alt som kan byttes inklusiv TV.Men forsatt ingen tv kanaler.Betaler for en tjeneste de i praksis ikke leverer grunnet micro boksens begrensede kapasitet.Før telia overtok etter canal digital var det problemfritt.Hatt Canal Digital i alle år i tidligere bolig.Hvis noe som helst problemer kom de fra teknisk hjem og gjorde feilsøk og rettet opp.De overlot ikke til kunden å forske på problemet selv og ikke få løst det i ukesvis.Telia tilbyr ikke engang å sende en tekniker. Styr unna Telia.
Har hatt Telia internett og TV i flere år og alt fungerer for det meste helt sømløst. Kundeservice er bra (har vært heldig og ikke måtte kontakte dem pga. internett/TV var nede, har kun snakket ift. mulighet for fiber - fikk rask og godt svar). Siste to år var internett nede kanskje tre ganger og hver gang ble dette varslet på sms og ryddet opp raskt. Hadde vært kjekt med mulighet for fiber da :)