Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjempelei oppdatering ukentlig, og selvfølgelig midt i fotballkampen.
Helt ubrukelig boks. Henger seg opp, teksting funker drit. Alt er overraskende irriterende.
Denne tjenesten har bare blitt dårligere og dårligere med årene! Nye generasjoner av bokser hele tiden. Disse har noe bredere tjenester, men selve boksen blir bare tregere og fungere dårligere og dårligere for hvert generasjon. Henger seg opp hele tiden. Helt utrolig at det går ann å levere en så dyr tjeneste som fungerer så dårlig. Det hjelper lite at du har store menyer og masse funksjonalitet når det knapt er mulig å se nyhetene direkte.
Tekstingen er så dårlig at meningsinnholdet forsvinner. Varierer fra dag til dag. Hjelper ikke å starte boksen på nytt.
Omtrent umulig å få kontakt med kundeservice gjennom telefon. Get hadde muligheten for å flytte router, ved å ha flere kontaktpunkter for Internett. Telia kan bare ha 1 kontaktpunkt. Merkelig at Telia ikke klarer å levere det samme. Tv boksens signaler er 5ghz, og kan ikke være langt unna router om man har mange vegger, og datarom/kontor i andre enden av huset.
Hvis det finnes ett eneste alternativ til dette utstyret så anbefales det at uansett. Det er nok presise skildringer i spaltene her om besverlighetene dere i motsatt fall vil utsettes for, så det hopper jeg over. I vårt tilfelle er det 5g vi venter på, Telenor-konkurranse (kobber...) vil koste omfattende saging i asfalt og steinlegging i vårt tilfelle. 5g+RiksTV bakkenett er derfor foreløpig eneste realistiske håp om konkurranse -- håpet er at såpass mange politikere også etter hvert presses over på Telia-monopolet at oppmykning tvinger seg fram.
Jaja, telia har for andre gang fakturert for ureturnert utstyr, feilaktig. Og innholdet på fakturaen er ikke engang det samme som vi brukte.. Sender de bare automatisk ut til alle som avslutter et abonnement og håper noen betaler? Jeg mener at en så stor aktør burde opptre mer ansvarlig og ikke behandle eks-kunder på denne måten.