Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig brukersnitt

Omtale av  Sia

Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en. Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk. Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig med Internett forbindelse derfor byttet jeg til en annen

Omtale av  Rosemarie Q

Veldig dyrt. Fant det ut etter en annen tilby meg en bedre betingelse.

Skygg unna

Omtale av  Mari B

Dette er den verste behandling jeg har fått. Aldri mer

Ustabilt nettverk

Omtale av  Petter

Vi har hatt Internett fra Get i ett år nå og har hatt ukentlige problemer med tilkobling. Internett funker av og på og blir gjerne borte flere timer av gangen. Vi har bare modem fra Get som er koblet mot egen trådløs router. Det er forsøkt forskjellige routere til ingen nytte. Veiledningen på Get siden hjemmesider funker heller ikke, så må si meg meget missfornøyde med Get sitt internett. Anbefaler absolutt ingen til å bruke Get som leverandør.

Nye påtvunget ræl

Omtale av  Sturle F

Det koster mye og smaker lite. Dette er monopol på sitt verste. Absolutt ikke verd pengene. Kundeservice er helt forferdelig. Fakturaene er uleselige. De fakturerer ting jeg aldri har bestilt. Dekoderen bråker. Forsvinner ut av mitt hus når 5g mobil kommer. De vil ikke bli savnet.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Enhver større oppgradering fra Get, gir bortfall av alle TV signaler.

Omtale av  Beri

Alle i boligsameiet fikk ny intenoboks for 2 dager siden. Dagen etter forsvant alle signalene. (akkurat som forventet). Har ringt 3 ganger, snakket med 3 forskjellige personer + chat. Ingen kjenner til noe feil. Når siste person oppdager at intenoboksen ikke mottar signaler, da skal jeg ha tekniker om 5 dager. Så blir det nok en dag borte fra jobb p.g.a. Get. Har hatt Get som leverandør av fibernett siden 2009. Hadde så mye feil at jeg ikke kunne ha internett gjennom dette selskap, det ble altfor mange feriedager som måtte brukes. Har nå annen tilbyder som gir meg den internett tjenesten jeg betaler for. Når det gjelder TV, tvinges jeg gjennom boligsameiets fellesavtale til å ha Get som tilbyder. Kontakt med Get pr. telefon har gitt meg store telefonregninger. Jeg tror dette firmaet "gaper over" alt for mye. Det er for få personer til å rette feil som det er alt for mange av.

Get, ti år bak øvrig teknologi

Omtale av  Ka

Ingen av NRK kanalene fungerer, bare skurrer. HBO fungerer èn av 30 ganger jeg prøver å sette på en serie. Treigere responstid enn min første PC jeg kjøpte i 2001... Ingen hjelp å få fra Get. Masse feil på opptak. De gidder ikke skrive i infoboksen hvilken episode eller sesong av en serie man velger å se på er. Fjernkontrollen blir ødelagt hvis du ser strengt på den. Produktet skaper masse irritasjon og sløsing med tid.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR