Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har prøvd det meste av forslag : byttet boxer, ruter samt andre saker , men plagene med lyd ogbilde bare er der
Telia-boksen er svært treg, restarter vilkårlig og har en Cast-funksjon som kun på gode dager ønsker å fungere. Det virker åpenbart at boksen ikke har en hardware (prosessor og minne) som ikke svarer til den funksjonaliteten som softwaren legger opp til.
Hadde sett sju program, Australian Open, på opptak på Eurosport Norge i går; i tidsrommet 01.00-14.10. Berre tre av programma vart tatt opp. Dei fire andre sto fortsatt som Tar opp i TV-guiden, lenge etter at programma var slutt. Oppdaga at fem av programma hadde same episodenr. Berre eitt av desse var tatt opp. Tok dette opp i chat med Telia. Her vart det mykje svada, bl.a.: "Når du tar opp flere ting på en gang blir det noen gang for mye for boksen." Vart plutseleg kasta ut av chaten. Starta ny chat. Ny person, og han ville ha meg til å gå tilbake til fabrikkinnstilling på boksen. Eg gjorde det, litt motvillig. Dette løyste ikkje problem, men spolefunksjonen er blitt heilt håplaus. Etter 1 t 30 min hadde eg fortsatt ikkje fått nokon respons på om problemet kan vere at fleire program har identisk episodenr. Og heilt blotta for ydmykheit. Vart på nytt kasta ut. Prøvde ei tredje gong og no viste i alle fall vedkomande forståing. Sette sendingar frå Australian Open på opptak også i dag, og same problemet oppstår. Spørsmålet til Telia som eg ikkje får svar på: når fleire program har same episodenr., er det slik at boksen då vil oppfatte det som ulike versjonar av same program og ta opp berre det eine? Når Telia ikkje ein gong går inn i problemstillinga, kan vi vel heller ikkje vente forbetring. Vi må truleg berre leve med det. I tillegg til at boksen er upåliteleg, er den treig og uoversiktleg. Terningkast 2 for boksen, viss eg skal vere litt snill. Kan nemne at vi er abonnent også hjå Altibox, så vi har som referanse ein boks som fungerer. Har i min kontakt med Telia fleire gonger vorte lovd tilbakemelding når Telia har fått sett på problemet. Det skjer ikkje, - fekk kanskje ei gong tilbakemelding etter lang tid og etter at eg hadde purra. Siste eksemplet er e-post frå Telia 2. desember 2021: "Takk for oversikt. Jeg har videresendt informasjonen til våre 2.linje som skal sjekke opp dette. Du vil motta tilbakemelding så fort saken er behandlet." Eg har purra og har i dag, 19. januar 2022, fortsatt ikkje høyrt noko. Terningkast 1 for kundeservice. Vi hadde naturlegvis bytta til annan leverandør om vi hadde moglegheit, men er dessverre bundne til Telia gjennom kollektiv avtale.
At de tar penger for det de levere er komisk. Har ikke opplevd noe positiv. Problemer med hastighet, stabilitet og kundeservice.
Internett fungerer tilfredsstillande, men Telia Box er treg som ein PC frå 90-talet. Frå du trykker på Home- eller Guide-knappen, til menyen lastar, tek det gjerne 10-30 sekund. Det tek gjerne 1-2 minutt før ein app startar opp. Sjølv navigering inne ein innlasta meny eller app (ex. å bla mellom kanalar / program, søke på ei side) er utruleg seigt. Etter å ha strevd med den gamle drittboksen Get II i årevis, hadde eg eit visst håp om at den nye boksen skulle vere betre, men nei. Den er faktisk, om mulig, verre. Korleis ein, i 2022, kan levere ein boks med så ekstremt dårleg ytelse, er ei stor gåte for meg. Og borettslaget har nyleg inngått ny avtale med Telia, så det er ikkje mogleg å komme seg bort frå det heller.
Rot med teliaboxen, den røde ringen kommer ofte på TV. Vanskelig å få den bort, kan ikke være riktig at en må drive å restarte hele tiden.
Telias TV-boks mangler stadig teksting. Det gjelder for eksempel oversettelser i Dagsrevyen. Må gå inn og endre innstillinger hver gang.