Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen av NRK kanalene fungerer, bare skurrer. HBO fungerer èn av 30 ganger jeg prøver å sette på en serie. Treigere responstid enn min første PC jeg kjøpte i 2001... Ingen hjelp å få fra Get. Masse feil på opptak. De gidder ikke skrive i infoboksen hvilken episode eller sesong av en serie man velger å se på er. Fjernkontrollen blir ødelagt hvis du ser strengt på den. Produktet skaper masse irritasjon og sløsing med tid.
Jeg opplever altfor mange ganger at episoder i serier ikke kan vises, og får da opp feilmelding: Feil med avspilling (0). Dette er fryktelig irriterende når man følger med på en serie, og opplever gang på gang dette i andre serier også. Samtidig er det utrolig tungvindt å se på serier på HBO gjennom GET. Her må man søke opp en og en episode. Merkelig at GET ligger så etter, i 2018 burde dette vært mer brukervennlig!
Stabil og god nettlinje. Sjangseløs dekoder - treig, lite intuitivt design og grensesnitt, for gammel maskinvare i forhold til grafikk og operativsystem, ufattelig klomsete menyer med ubrukelige navigeringsmuligheter. Appen er ok, men ustabil og funker særs dårlig oppimot chromecast. Gøy med HBO inkludert ift. Poengsystem.
Påstår at jeg må ha ny boks fordi nettet ikke fungerer. Byttet boks, men fikk feil ladekabel. I tillegg var boksen med wifi, selv om jeg eksplisitt ba om at dette skulle jeg ikke ha. Wifi fungerer uansett ikke på den nye boksen, på tross av utallige forsøk med hjelp av Get. Kan sende reparatør, men enten på dagtid (når man er på jobb) eller om 2 uker. 2 uker uten nett i 2018 er hårreisende.
Veldig fornøyd med kabel tv fra Get. De har vært upåklagelige med levering av mange bra norske tvkanaler, det har vært minimalt med skurr på linjen. Og vært helt fantastiske med å påse at kunde fikk skikkelig med dekoder og router. Veldig bra!!
Midt på treet produkt, med elendig service. Styr unna om man ikke absolutt må ha det.
I vår digitale verden er nettsikkerhet alfa og omega. Det er derfor nærmest uforståelig at firma Get ikke har et obligatorisk og gratis antivirusprogram. Hva jeg forstår har de andre konkurrentene dette. I øyeblikket ( mars 2018 ) er Get nettet altså usikret mht dette! Dette gir Get ingen informasjon om utover at kunden selv må lete frem en opplysning på firmaets nettside. Hvor mange titusener av Get kunder er klar over dette ? Nå er vi som kunder også pålagt å få en høyere netthastighet uten å bli spurt om nødvendigheten. Ved måling finner man imidlertid lavere hastighet enn den man nå faktureres for. Get har i de senere år også fått mer ustabilitet i sitt nå ganske gamle standardnett. Tidligere fikk vi beskjeder om dette, f eks på SMS - men den tiden synes å være slutt.