RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite brukervennlig, svært lite fleksibilitet når det gjelder kanaler, useriøse/uprofesjonelle selgere som sa at vi ville få det samme som vi hadde hos Telenor/TWe, noe som ikke stemmer. Hadde byttet på dagen om det ikke var for et års bindingstid. Styr unna!
Bingo om du får sett det du vil hvis du ikke ser det live... svært vanskelig å lete opp ting fra arkiv, hvis det i det hele tatt er der.
Forsøkte å få ny dekoder, da den gamle er på vei til å ta kveld. Fikk beskjed om at jeg må betale for ny da garanti på den jeg har er gått ut! Selvfølgelig er det ingen garanti da den er gammel. Forventet at en som kunde over mange år fikk tilsendt ny uten kostnader!
Veldig varierende signaler i løpet av døgnet. Nytter ikke og melde fra om problemer. Vil ikke bry seg. Og bruk av sms for nye signaler gjøres flere ganger om dagen. Fikk ny boks. Har selv kjøpt 2 nye antenner og 1 ny tv men samme sterkt varierende signaler. Og dem har 3 måneder med oppsigelse. Haha. Blir tilbake til parabol her. Problemer siste 8 måneder.MEN BETALT FULLT UT SKAL DEM HA ..
Kan ikke bytte kanaler i Rikspakken. Appene HBO og Viaplay fås ikke i TV dekoderen, kun på pc, iPad etc. Fjernkontrollen må nærme tv for å virke. NRK appen virker bare innimellom. Dessverre har jeg 1 års bindingstid. Hadde byttet med en gang hvis mulig.
Elendig produkt. Mangler text tv. Mangler tekst tv på mange kanaler. Hvis det er text tv,er det ei dame som leser monotont. Elendig lyd. Tungvint å bruke. En tekst ligger oppe i venstre hjørne med masse tall og bokstaver som ikke går vekk. Med det resultat at ser du f.eks. på en håndball,kan du ikke se resultatene. Hjelp, er det mulig å få ei julegave som sier:. Dere kan få tilbake Telenor samt fiberen fra Telenor innen julaften. Er det mulig å tro på at dette er mulig? Vi, to eldre mennesker ser mye på tv og etter vi ble koblet over til Riks tv 1.11.22, har det vært meget dårlig stemning i heimen. Kan vårt julegave ønske bli innfridd?
Helt forferdelig kundeservice. Styr unna ! Og velg alt mulig annet enn riks tv! OBS!! Skikkelig dårlig også tv bilde også Hakker og stopper opp hele tiden, plutselig midt i når du sitter og ser på noe. Skikkelig irriterende ! Skal aldri ha riks tv noen gang igjen !! Alt kan bli bedre enn dette !
Hatt avtale hos rikstv etter jeg flyttet inn I utleiebolig. Var dessverre ikke noe alternativ. Først faktureres jeg for 1,5 mnd før jeg I det hele tatt har flyttet inn. Etter flere runder med lang ventetid på kundeservice, fikk jeg endelig ordnet problemet. Inngikk da en 12 mnd. Avtale. Etter ca 6 mnd ble det heldigvis fiber i boligen min, og rikstv ble flyttet til hytta mi. Hytte ble lagt ut for salg i august i år. Kontaktet derfor rikstv i chat for å si opp abonnement. Det var ikke noe problem fikk jeg beskjed om. Hadde mye å håndtere i denne perioden, med salg og visninger. I slutten av september kom en regning fra rikstv, noe jeg regnet med var oppgjør for oppsigelsestid. Så betalte selvsagt den. Men så kom en ny og større faktura i oktober. Da jeg tok kontakt, sa de at jeg fortsatt hadde et gjeldende abonnement hos de, og at det ikke aldri har mottatt noen oppsigelse. Her har vedkommende på chat ikke gjort jobben sin. Dette skal da gå ut over meg som kunde. De nekter å komme meg i møte på noe vis. Bare henviser til at jeg ikke har sagt opp abonnement og at dette løper fortsatt. Samme tidsrom sa jeg opp bredbånd hos annen leverandør på samme måte, dette gikk smertefritt. Underveis i kommunikasjonen med rikstv, dukker stadig nye usakligheter og friluftsliv opp. Men det avfeier all kritikk og svarer ikke ut spørsmål som er uheldig for dem. Styr unna denne useriøse aktøren...
Har rikstv med antenne. Kanalskift går raskt, og bildet er stabilt.720p i oppløsning, noe som er litt lite i dag, men video er veldig smooth. Fungerer svært bra med fotballkamper. Hadde fiber TV fra annen leverandør, der hadde vi mye hakking og prikking i bildet.
Etter flere dobbeltfaktureringer kontaktet jeg RiksTV. De påsto da at en tidligere faktura var ubetalt. Fordi deres fakturaoversikt ikke angir betalingsstatus måtte jeg selv gjøre en sammenstilling som viste at jeg hadde betalt. Når de fikk den var plutselig fakturaen de hevdet var ubetalt, likevel betalt. Forøvrig svarer ikke kundeservice på de spørsmålene som stilles og kommer isteden med arrogante selvfølgeligheter. Det endte med at jeg sendte oppsigelse, hvilket de aksepterte eksemplarisk raskt. Forøvrig er deres app og boksløsning kronglete og vanskelig å bruke. Dårlig oversikt både over hva man har tilgang til og programtablåer. Ikke har man tilgang til tidligere programmer heller, slik man får om man abonnerer direkte med kanalene.
Vi bestilte RiksTV med oppsigelsesrettd. De påstår vi har bestilt med min 1 års abo uten at de kan bekrefte det. Vi har skriftlig (epost) bestilling. Sa opp skriftlig men de aksepterer ikke oppsielsen. All korrespondanse gjennom Intrum. Hold dere langt unna RiksTV, skal aldri ha noe mer med dem å gjøre
Har RiksTV på hytta. Dårlige og hakket signaler både ved dårlig vær og veldig bra vær. Må gjøre kanalsøk flere ganger i uka for kanalene faller ut. Tv-arkivet fungerer dårlig og stopper stadig i avspillingen med ulike feilkoder og man må starte arkivet på nytt. Nå fungerer heller ikke det å se opptak som er gjort, etter anbefalt omstart virker det fortsatt ikke, så dekoderen må tilbakestille til fabrikkinnstillingene
Hvorfor er det ikke mulig å sende en e-post til RiksTV, med muligheter for å få svar? Kan RiksTV ansette ingeniører til å svare i stedet for tilfeldige korttidsansatte "studenter". Jeg har fire programkort....får jeg hjelp til det ene er det et annet jeg mister kontakten med. Dere roter helt sinnsykt.
Har hatt riks tv i ca 5 år, på disse år har det blitt skiftet 2-3 dekodere iløpet av 1 år. De på kundeservice kan aldri hjelpe om du er heldig og få tak i noen. Sitter nå uten tv og måtte regne med og vente 1 uke på repratør. Altså ærlig talt. 1 jævla uke
Vi bytter ut riksstv med øyeblikkelig virkning får tilbud på nytt abonnementet som av operatør ifra rikstv Blir spurtom hvorfor vi sier opp abonnementet og operatør prøver seg på å selge forsatt videre avtale Blir og opplyst att han sier vi må ha to måneder oppsigelse selv om vi ikke har binding på abonnementet Ringe opp igjen riksstv og da får vi en kvinnelig operatør som ordner opp slik att vi får tilbake penger som er betalt for dei to neste måneder
Dårlig service, høye priser. Og når du prøver å si opp får du ikke lov før de har ringt deg og spurt deg ut om hvorfor og prøvd å selge deg litt til. Og oppsigelsestid på 3 mnd!!! Det er drøyt og utrolig irriterende å gj dere MER penger. Jeg vil egentlig ha de tilbake. Det er greit å ha det i jobb for da har man tid til å finne noe nytt osv, men oppsigelsestid på tv det kan jeg ikke finne noen god grunn til annet enn at selskapet bare skal presse litt mer penger ut av en tidligere kunde som nå definitivt aldri kommer tilbake. Skam dere rikstv.