RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er for dyrt å oppgradere når man først har blitt kunde. Nye kunder kan være heldige, men de flår sine egne kunder.
Ikkje mulig å avbestille. Ingen tar telefon, ingen ringer opp, ingen mailadresse. Elendig dekning rundt i Norge
Helt umulig å få snakket med kundeservice på telefon. Ventet på svar over en time. Da ga jeg opp.
De var behjelpelig med alt med oppsett og det fungerer-
Totalt umulig og nå de pr telefon. Og chatbot hjelper ingenting. Går ikke ann og være kunde i et sånt firma.
Bestilte et abonnement på nettet. Har ikke mottatt dekoder. Har forsøkt å kontakte dere i over 1 uke. Umulig å komme igjennom har brukt mange timer i telefonen nå men ingen respons. Chatten er en vits, dårlig kundebehandling. Men regning på frakt av en antenne har jeg fått + at abonnementet tydeligvis går fra jeg bestilte. Svareren sier gjerne 16 minutter vente tid, men det stemmer ikke. Du får ikke snakke med en kundebehandler selv om du venter i over 1 time. Å skrevet inn telefon nummeret mitt til dere, dere skulle liksom ta kontakt, men det gjør dere jo heller ikke. Fortvilende
Meget godt fornøyd m d eg kjenner til m riks tv her