RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tidligere hadde RiksTV er bra kundesenter. Nå er det helt sorgen. Lang ventetid, åpenbart dårlig kapasitet. når jeg endelig kommer frem, treffer jeg en ung mann helt uten interesse for kunden eller kundens behov. Nærmest en parodi. Spør om han er sommervikar, men angir at han jobber der fast. Klarer ikke å løse problemet og virker også lite interesser ti å forsøke. Vurderer å avslutte mitt abonnement, blir kraftig provosert over dette forfallet i service.
Skulle si opp mitt abonnement, men ble da overtalt å fryse det over en periode. Jeg glemte da selvfølgelig å si det opp i etterkant da dette hele tiden var min plan, så det ble gjenåpnet. Jeg kontaktet dem samme dagen det ble gjenåpnet for å avslutte dette ,og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale for 3 måneder uansett. Så fikk da en regning på 2400 kroner som jeg mener er uberettiget, og får følelsen av at de kun er ute etter å lure kundene sine . Veldig misfornøyd
Alt for lang ventetid på kundeservice sitt nummer ogcender med at man legger på. Vært slik fra dag 1dag 1 da vi abbonerte
Når jeg i fjor flyttet til ny leilighet hvor jeg selv kunne velge tv-leverandør, var det enkelt å velge bort T-we til fordel for Riks-tv. Man får mer tv-kanaler for pengene. Ikke minst Eurosport Plus - kanalene. Hyggelig kundeservis har de også. Eneste som savnes er tv-kanalen Mezzo Live HD som sendee masse flotte klassiske konserter, opera og ballett.
Når man prøver å si opp lokker de deg til å forbli kunde, mot 1 års binding, når du frem er det 2 mnd oppsigelsestid. Ingen andre selskaper har så lenge oppsigelsestid i 2022. Aldri mer RiksTV.
Ingen tilkobling med apper slik som Netflix og Viaplay. Gammeldags bestemorløsning. Styr unna RiksTV
Ser nå på Riks-TV Basic via appleTV og er veldig fornøyd: full HD kvalitet på alle kanaler! Oppsettet på menyene er veldig intuitivt og enkelt! Og mye billigere enn tv abonnement via coax fra Telia som begynner å rådyrt! Godt jobba Riks-TV!!!