RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Totalt umulig og nå de pr telefon. Og chatbot hjelper ingenting. Går ikke ann og være kunde i et sånt firma.
Bestilte et abonnement på nettet. Har ikke mottatt dekoder. Har forsøkt å kontakte dere i over 1 uke. Umulig å komme igjennom har brukt mange timer i telefonen nå men ingen respons. Chatten er en vits, dårlig kundebehandling. Men regning på frakt av en antenne har jeg fått + at abonnementet tydeligvis går fra jeg bestilte. Svareren sier gjerne 16 minutter vente tid, men det stemmer ikke. Du får ikke snakke med en kundebehandler selv om du venter i over 1 time. Å skrevet inn telefon nummeret mitt til dere, dere skulle liksom ta kontakt, men det gjør dere jo heller ikke. Fortvilende
Meget godt fornøyd m d eg kjenner til m riks tv her
Dere er vanskelig å nå. Telefon --> lang ventetid!! Appen--> får ikke sendt melding. Blir henvist til ulike typer chat etter lang tid, og får ikke den hjelpa jeg ønsker!
Jeg er godt fornøyd med programpakka deres, - eneste grunn til at jeg fortsetter som kunde! En gjentagende feil har flere ganger ført til et akutt behov for kontakt med RiksTV for feilretting som må utføres hos dem, og som har forårsaket skyhøyt dataforbruk hos min internet-leverandør, med påfølgende ekstrakostnader for meg. Det har stort sett vært håpløst å få svar fra noe levende menneske, og jeg ga opp og gikk over til skriftlige henvendelser med brev pr. gammeldags post. De har antagelig nådd fram og blitt lest, for feilen forsvant og har vært borte lenge, men ingen av brevene er besvart. Nå er samme feilen i gang igjen, og dette skrives etter nok en forgjeves time på telefonen.
Skulle ønske det var enklere å navigere i appendiks.
Hvordan kan dette være lovlig? Ta betalt for 3 måneder for et abonnement det tar Rikstv 2min å avslutte?