RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rot fra ende til annen Faktura. App kndesrtvice ikke bra
RiksTV terningkast 1 Dårlig tjeneste på alle måter. 1. Fakturert beløp. Alt for høyt. 2. RiksTV sender faktura 3 mnd med krav om forskuddsbetaling. 3. Du ringer men blir stående i kø. Til slutt gir du opp. Ingen svarer. 4. Du prøver å kontakte dem igjen og igjen til slutt gir du opp. 5. Du kontakter RiksTV på chat. Du får kontakt men får ikke hjelpen du trenger. 6. Det blir sendt inn en klage med lovnad om at de ringer tilbake. Ingen ringer. Venter fortsatt. 7 Du prøver igjen og igjen, kontakter RiksTV , bruker masse tid, til slutt blir du bare fortvilet. 8 Jeg avslutter abonnementet med en faktura hengende over meg med et beløp som er langt høyere enn avtalt. 9. I tillegg er TVpakken til RiksTV fullt av utdaterte serier, reality, sport og filmeutvalget er elendig. Masse uinteressant bare for å fylle opp kanalene. 10. HOLD DERE UNNA RIKSTV. DET ER DYRT, DÅRLIG OG ELENDIG SERVICE.
Riks tv leverer ingenting av det de lover! Dårlig eller intet signal selv med aktiv antenne. Hadde Altiboks før og det var en annen verden. Eneste grunnen for oss å velge Riks tv var pga at huset allerede hadde en Riks tv antenne. Det hjalp ingen verdens ting. Sender hele pakka med dekoder i retur. Telenor kommer å installerer både tv og Internett. Til alle styr unna Riks tv!!
Satt 30 minutter i tlf uten å få kontakt med kundeservice. Jeg la på. Får ikke inn tv 2
Vanskelig å få kontakt med kundeservice. Chatten som kan være alternativet er treegt
Ingen kundeservice - har kollapset fullstending - skygg unna - svarer ikke på mail, telefon eller chat
Fjerner kanaler som ikke blir erstattet av nye. Noen kanaler blir bare borte uten noen form for info. Har en pk. på 45 og prisen er den samme selv om de fjerner noen kanaler.