RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få kontakt med kundeservice. Chatten som kan være alternativet er treegt
Ingen kundeservice - har kollapset fullstending - skygg unna - svarer ikke på mail, telefon eller chat
Fjerner kanaler som ikke blir erstattet av nye. Noen kanaler blir bare borte uten noen form for info. Har en pk. på 45 og prisen er den samme selv om de fjerner noen kanaler.
Umulig å oppnå kontakt på telefon. Lovte å ringe tilbake. Skjer ikke. Chatrobot er stengt og finner ingen mail adresse. Dette er katastrofal service. Skulle ønske det var fler alternativ jeg kunne brukt. Desverre er rikstv det eneste.
De svarer ikke telefonen og heller ikke personlig chat. Og du kan bare glemme å legge igjen ditt nummer i håp om at de ringer tilbake. Det gjør de ikke (!) selv om de sier det motsatte. Deres chatrobot er dum som en potet. Du får helt andre svar enn det du spør om. Fraråder Rikstv på det sterkeste.
Jeg har nå i 3 perioder denne dagen prøvd å få svar hos Rikstv: Forsøk 1: 38 minutter uten svar. Forsøk 2: 25 minutter uten svar. Forsøk 3: 13.minutter. Ettersom det synes å være «mange som ønsker å snakke med oss AKKURAT nå» er det kanskje på tide å vurdere å ansatte flere personer?
Riks-TV ønsker ikke kontakt med kunder, det er helt umulig å komme igjennom på telefonen, og chatteløsningen er en elendig bot som svarer dårlig eller feil.