RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De som installerer utstyret gjør dårlig jobb, møter ikke som avtalt og er bortimot umulige å komme i kontakt med. Etter snart to måneder har jeg ennå ikke fått prøvd selve Riks-Tv fordi installasjonen ikke er ferdig. Tror Riks-TV er et tilleggsprodukt fiberleverandørene prakker på kunden for å bedre betalt. Vårt sameie inngikk 5 års bindingstid (!).
Reprisekanal.Vet ikke bruker ikke tid på dem.For dyrt
ventetid kundeservice i dag 1 time uten svar, fikk svar etter 40 min på chat uten at de kunne gjøre noe, de så det var dårlig men jeg måtte evnt springe rundt og fixe feil i deres boks!!! etter klage nr 10 kunne de ikke inntrømme at utstyret de leverer er dårlig og heller ikke sende nytt.
Synes Riks tv har vært helt grei bortsett fra prisøkning.
Vestland 31.oktober 2023.. Va du enn gjør i livet ikkje tegn abbo.hos riksTV.. blir aldri fulgt opp.får du problemer med systemet kommer du neppe gjennom på telefon og sender du mail får heller ikkje svar med det første,,har sitte i 1 Time og 45 min på vent igår og passerer nå idag 75 min så langt,så neste steg er oppsigelse av abbonemang som tar 2 mnd. takk og farvel til riksTV..mange andre levrandører som er fullt på høyde og over RIKSTV.. Hilsen oppgitt kunde... Knut
Leverer dårlig kvalitet på teknisk utstyr. Lite kundevennlig
Kontaktet Rikstv pr. telefon. Etter å ha ventet på svar i 1 time og 27 minutt la jeg på røret, Forsøkte å få hjelp via Chat Roboten, som ikke skjønte hva jeg snakket om. Fikk deretter kontakt med en som leverte klart svar på spm.1,men totalt ubrukelig svar på spm 2. Neste person forsvant før jeg fikk skrevet spørsmål. Er dette det man kaller totalt ubrukelig service. Dette selskapet er det bare å komme seg fortest mulig unna.