RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget godt fornøyd m d eg kjenner til m riks tv her
Dere er vanskelig å nå. Telefon --> lang ventetid!! Appen--> får ikke sendt melding. Blir henvist til ulike typer chat etter lang tid, og får ikke den hjelpa jeg ønsker!
Jeg er godt fornøyd med programpakka deres, - eneste grunn til at jeg fortsetter som kunde! En gjentagende feil har flere ganger ført til et akutt behov for kontakt med RiksTV for feilretting som må utføres hos dem, og som har forårsaket skyhøyt dataforbruk hos min internet-leverandør, med påfølgende ekstrakostnader for meg. Det har stort sett vært håpløst å få svar fra noe levende menneske, og jeg ga opp og gikk over til skriftlige henvendelser med brev pr. gammeldags post. De har antagelig nådd fram og blitt lest, for feilen forsvant og har vært borte lenge, men ingen av brevene er besvart. Nå er samme feilen i gang igjen, og dette skrives etter nok en forgjeves time på telefonen.
Skulle ønske det var enklere å navigere i appendiks.
Hvordan kan dette være lovlig? Ta betalt for 3 måneder for et abonnement det tar Rikstv 2min å avslutte?
Hvor for ikke ringe opp kunde etter tur. Trasig med en Robot som bare prater i vei uten forståelse. Vurderer å si opp hele Riks tv. Det er vel det dårligste vi har hatt noen gang. SØRGELIG !!!
Rot fra ende til annen Faktura. App kndesrtvice ikke bra