RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig varierende signaler i løpet av døgnet. Nytter ikke og melde fra om problemer. Vil ikke bry seg. Og bruk av sms for nye signaler gjøres flere ganger om dagen. Fikk ny boks. Har selv kjøpt 2 nye antenner og 1 ny tv men samme sterkt varierende signaler. Og dem har 3 måneder med oppsigelse. Haha. Blir tilbake til parabol her. Problemer siste 8 måneder.MEN BETALT FULLT UT SKAL DEM HA ..
Kan ikke bytte kanaler i Rikspakken. Appene HBO og Viaplay fås ikke i TV dekoderen, kun på pc, iPad etc. Fjernkontrollen må nærme tv for å virke. NRK appen virker bare innimellom. Dessverre har jeg 1 års bindingstid. Hadde byttet med en gang hvis mulig.
Elendig produkt. Mangler text tv. Mangler tekst tv på mange kanaler. Hvis det er text tv,er det ei dame som leser monotont. Elendig lyd. Tungvint å bruke. En tekst ligger oppe i venstre hjørne med masse tall og bokstaver som ikke går vekk. Med det resultat at ser du f.eks. på en håndball,kan du ikke se resultatene. Hjelp, er det mulig å få ei julegave som sier:. Dere kan få tilbake Telenor samt fiberen fra Telenor innen julaften. Er det mulig å tro på at dette er mulig? Vi, to eldre mennesker ser mye på tv og etter vi ble koblet over til Riks tv 1.11.22, har det vært meget dårlig stemning i heimen. Kan vårt julegave ønske bli innfridd?
Helt forferdelig kundeservice. Styr unna ! Og velg alt mulig annet enn riks tv! OBS!! Skikkelig dårlig også tv bilde også Hakker og stopper opp hele tiden, plutselig midt i når du sitter og ser på noe. Skikkelig irriterende ! Skal aldri ha riks tv noen gang igjen !! Alt kan bli bedre enn dette !
Hatt avtale hos rikstv etter jeg flyttet inn I utleiebolig. Var dessverre ikke noe alternativ. Først faktureres jeg for 1,5 mnd før jeg I det hele tatt har flyttet inn. Etter flere runder med lang ventetid på kundeservice, fikk jeg endelig ordnet problemet. Inngikk da en 12 mnd. Avtale. Etter ca 6 mnd ble det heldigvis fiber i boligen min, og rikstv ble flyttet til hytta mi. Hytte ble lagt ut for salg i august i år. Kontaktet derfor rikstv i chat for å si opp abonnement. Det var ikke noe problem fikk jeg beskjed om. Hadde mye å håndtere i denne perioden, med salg og visninger. I slutten av september kom en regning fra rikstv, noe jeg regnet med var oppgjør for oppsigelsestid. Så betalte selvsagt den. Men så kom en ny og større faktura i oktober. Da jeg tok kontakt, sa de at jeg fortsatt hadde et gjeldende abonnement hos de, og at det ikke aldri har mottatt noen oppsigelse. Her har vedkommende på chat ikke gjort jobben sin. Dette skal da gå ut over meg som kunde. De nekter å komme meg i møte på noe vis. Bare henviser til at jeg ikke har sagt opp abonnement og at dette løper fortsatt. Samme tidsrom sa jeg opp bredbånd hos annen leverandør på samme måte, dette gikk smertefritt. Underveis i kommunikasjonen med rikstv, dukker stadig nye usakligheter og friluftsliv opp. Men det avfeier all kritikk og svarer ikke ut spørsmål som er uheldig for dem. Styr unna denne useriøse aktøren...
Har rikstv med antenne. Kanalskift går raskt, og bildet er stabilt.720p i oppløsning, noe som er litt lite i dag, men video er veldig smooth. Fungerer svært bra med fotballkamper. Hadde fiber TV fra annen leverandør, der hadde vi mye hakking og prikking i bildet.
Etter flere dobbeltfaktureringer kontaktet jeg RiksTV. De påsto da at en tidligere faktura var ubetalt. Fordi deres fakturaoversikt ikke angir betalingsstatus måtte jeg selv gjøre en sammenstilling som viste at jeg hadde betalt. Når de fikk den var plutselig fakturaen de hevdet var ubetalt, likevel betalt. Forøvrig svarer ikke kundeservice på de spørsmålene som stilles og kommer isteden med arrogante selvfølgeligheter. Det endte med at jeg sendte oppsigelse, hvilket de aksepterte eksemplarisk raskt. Forøvrig er deres app og boksløsning kronglete og vanskelig å bruke. Dårlig oversikt både over hva man har tilgang til og programtablåer. Ikke har man tilgang til tidligere programmer heller, slik man får om man abonnerer direkte med kanalene.