RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt riks tv i ca 5 år, på disse år har det blitt skiftet 2-3 dekodere iløpet av 1 år. De på kundeservice kan aldri hjelpe om du er heldig og få tak i noen. Sitter nå uten tv og måtte regne med og vente 1 uke på repratør. Altså ærlig talt. 1 jævla uke
Vi bytter ut riksstv med øyeblikkelig virkning får tilbud på nytt abonnementet som av operatør ifra rikstv Blir spurtom hvorfor vi sier opp abonnementet og operatør prøver seg på å selge forsatt videre avtale Blir og opplyst att han sier vi må ha to måneder oppsigelse selv om vi ikke har binding på abonnementet Ringe opp igjen riksstv og da får vi en kvinnelig operatør som ordner opp slik att vi får tilbake penger som er betalt for dei to neste måneder
Dårlig service, høye priser. Og når du prøver å si opp får du ikke lov før de har ringt deg og spurt deg ut om hvorfor og prøvd å selge deg litt til. Og oppsigelsestid på 3 mnd!!! Det er drøyt og utrolig irriterende å gj dere MER penger. Jeg vil egentlig ha de tilbake. Det er greit å ha det i jobb for da har man tid til å finne noe nytt osv, men oppsigelsestid på tv det kan jeg ikke finne noen god grunn til annet enn at selskapet bare skal presse litt mer penger ut av en tidligere kunde som nå definitivt aldri kommer tilbake. Skam dere rikstv.
Virker fint helt til det kommer en oppdatering da er det bare problemer sånn har det vært de siste 10 årene.....
Har man tv abonnemet i for Get kan man velge kanaler selv innenfor en tv pakke, hvis man for eks velger basisabonnemet , kan man velge hvilke kanaler man vil ha i basispakken. Hver kanal har en poengsum og man velger kanaler til man har brukt opp poengene i basispakken. I Riks- tv har man ingen valgmulighet annet enn å oppgradere pakken.
Dårlig eller fraværende service, umulig å komme gjennom på telefonen. Vanskelig å finne kanalene.
RiksTV har den dårligste kundeservice jeg noen gang har vært borti. Nå har jeg sittet i chatbot og telefon i 100 minutter og kommer ikke igjennom til helpdesk. Slik er det nå, og hver gang jeg skulle ha snakket med de så kommer tiraden "det er mange som snakker med oss AKKURAT NÅ" Mitt abonnement går ut i april og da skal jeg bytte borte, ikke rikstv som sådan, men den helpdesk skal jeg ikke snakke noe mer med enn jeg må, dvs. når jeg må si opp abonnementet.