RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får berre inn nrk 1 og 2. Får ikkje svar ved kontakt søk for min syke mann.
Den leverandøren av tv-tjenester som til nå har den dårligste kundeservicen ….. Jeg er ny kunde, men muligens ikke lenge !! Sett dere ned å tenk gjennom hva som må til for å beholde kunder. Punkt 1. Sørg for at dere tar vare på kundene, ha en kundeservice som gjør kundene fornøyde. Svar på telefon henvendelser Dere er i dag den dårligste av de TV-selskapene jeg har hatt kundeforhold til. Når jeg som kunde ringer får jeg ingen informasjon om hva min plass i køen er eller om jeg kan forvente å få hjelp innen en viss tid. Vh Missfornøyd kunde Terje O.
Tidligere hadde RiksTV er bra kundesenter. Nå er det helt sorgen. Lang ventetid, åpenbart dårlig kapasitet. når jeg endelig kommer frem, treffer jeg en ung mann helt uten interesse for kunden eller kundens behov. Nærmest en parodi. Spør om han er sommervikar, men angir at han jobber der fast. Klarer ikke å løse problemet og virker også lite interesser ti å forsøke. Vurderer å avslutte mitt abonnement, blir kraftig provosert over dette forfallet i service.
Skulle si opp mitt abonnement, men ble da overtalt å fryse det over en periode. Jeg glemte da selvfølgelig å si det opp i etterkant da dette hele tiden var min plan, så det ble gjenåpnet. Jeg kontaktet dem samme dagen det ble gjenåpnet for å avslutte dette ,og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale for 3 måneder uansett. Så fikk da en regning på 2400 kroner som jeg mener er uberettiget, og får følelsen av at de kun er ute etter å lure kundene sine . Veldig misfornøyd
Alt for lang ventetid på kundeservice sitt nummer ogcender med at man legger på. Vært slik fra dag 1dag 1 da vi abbonerte
Når jeg i fjor flyttet til ny leilighet hvor jeg selv kunne velge tv-leverandør, var det enkelt å velge bort T-we til fordel for Riks-tv. Man får mer tv-kanaler for pengene. Ikke minst Eurosport Plus - kanalene. Hyggelig kundeservis har de også. Eneste som savnes er tv-kanalen Mezzo Live HD som sendee masse flotte klassiske konserter, opera og ballett.
Når man prøver å si opp lokker de deg til å forbli kunde, mot 1 års binding, når du frem er det 2 mnd oppsigelsestid. Ingen andre selskaper har så lenge oppsigelsestid i 2022. Aldri mer RiksTV.