RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
RiksTV har den dårligste kundeservice jeg noen gang har vært borti. Nå har jeg sittet i chatbot og telefon i 100 minutter og kommer ikke igjennom til helpdesk. Slik er det nå, og hver gang jeg skulle ha snakket med de så kommer tiraden "det er mange som snakker med oss AKKURAT NÅ" Mitt abonnement går ut i april og da skal jeg bytte borte, ikke rikstv som sådan, men den helpdesk skal jeg ikke snakke noe mer med enn jeg må, dvs. når jeg må si opp abonnementet.
Jeg har hatt RiksTV en tid. Fikk det samtidig som Home Net. Etter et år ble leia satt opp fra 349 til 519 uten noe varsel. Ble irritert og flyttet til Strim. Jeg ble deretter kontaktet av RTV og tilbudt 399. Hadde jeg blitt informert før økningen hadde jeg fortsatt vært kunde.
Dere må ha kortere ventetid på kundeservice, det er håpløst slik det er nå ( siste året )
Har RiksTV på hytta. Fryser hver høst over vinteren, og åpner igjen på våren. Dette går helt skinner. Det hender av og til at bildet blir litt kornete, særlig ved dårkig vær. Det varer sjelden lenge. Hytta ligger ganske dårlig plassert i antennemessige forhold så jeg er stort sett ganske fornøyd.
Blir anbefalt Apple tv som ikke fungerer på premier liege. Umulig å få kontakt med support. Umulig å få hjelp . Ufattelig dårlig på alt. M**kafirma
Får berre inn nrk 1 og 2. Får ikkje svar ved kontakt søk for min syke mann.
Den leverandøren av tv-tjenester som til nå har den dårligste kundeservicen ….. Jeg er ny kunde, men muligens ikke lenge !! Sett dere ned å tenk gjennom hva som må til for å beholde kunder. Punkt 1. Sørg for at dere tar vare på kundene, ha en kundeservice som gjør kundene fornøyde. Svar på telefon henvendelser Dere er i dag den dårligste av de TV-selskapene jeg har hatt kundeforhold til. Når jeg som kunde ringer får jeg ingen informasjon om hva min plass i køen er eller om jeg kan forvente å få hjelp innen en viss tid. Vh Missfornøyd kunde Terje O.