RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan ikke nevne en positiv ting om dem. Håpløs lang ventetid ved henvendelser og når man ønsker å bli oppringt hender det at de ikke gjør det. Sender tydeligvis med dårlig nettkvalitet (via fiber til meg) .. som bl.a. fører til at sendingene en gang i blant " fryses" el. rett og slett blir borte. De skylder på samarbeidspartneren som har ansvar for nettet. Håpløst å forholde seg til to leverandører av en tjeneste som kunde .. særlig når ingen ting blir rettet opp i og at den ene skylder på den andre. Gleder meg til at avtaletiden min er over .. for da går i hvert fall jeg over til en annen leverandør !!!!!!!
Alt for lang oppsigelsestid, melker penger av folk. Skal bli godt å bli kvitt dem
Virket bra i ett år og så bare f.. Skap.. Kortleser montert bak på tv ryggen. Er det andre som har samme problem med kortleser festet bak på tv ryggen??
Liker dårlig at prisen øker 110kr under 1 år. Nå må det bli slik at folket må bestemme selv hvilke kanaler man skal se og betale for. Det er forkastelig at man blir tredd over hodet kanaler som ikke er aktuelle i det hele tatt. Så hvorfor I all verden skal man betale for en vare man ikke ser på og ikke trenger. Nå må det bli endring slik at folk kan bestemme selv eget innhold og betale for det.
Lite brukervennlig, svært lite fleksibilitet når det gjelder kanaler, useriøse/uprofesjonelle selgere som sa at vi ville få det samme som vi hadde hos Telenor/TWe, noe som ikke stemmer. Hadde byttet på dagen om det ikke var for et års bindingstid. Styr unna!
Bingo om du får sett det du vil hvis du ikke ser det live... svært vanskelig å lete opp ting fra arkiv, hvis det i det hele tatt er der.
Forsøkte å få ny dekoder, da den gamle er på vei til å ta kveld. Fikk beskjed om at jeg må betale for ny da garanti på den jeg har er gått ut! Selvfølgelig er det ingen garanti da den er gammel. Forventet at en som kunde over mange år fikk tilsendt ny uten kostnader!