Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva fant ikke igjen bestillingen. Noe kluss i korrespondansen. Medførte til at jeg fikk en stiv regning fra nettlevetandør fordi de måtte levere nødkraft. Heldigvis fikk jeg meget god hjelp av kundebehandler Filip ved to anledninger. Synd det er så personavhengig hjelpen du kan få.
Agva har antrukket mye mer enn forbruket var, allikevel sendte dem inkassovarsel. Fakturaene virker feilaktig med forhøye beløp/forbruk. Eposter blir ikke besvart. Veldig dårlig og skuffende.
Bestilte strøm til 8øre pr kwt. En uke etter jeg hadde blitt kunde ble prisen endret til 49øre pr. kwt. Dette er dårlig kundebehandling. Advarer andre om å kjøpe strøm fra dette firma.
Er svært fornøyd med min strømavtale med Agva kraft, Agva fast online. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger og har fått god hjelp og oppfølging.
Hadde blitt skiftet fra Spot til Flyt uten at jeg ønsket det. Hadde misforstått hvordan man skulle ordne avtalegiro og efaktura, men dette ble ordnet fort opp i med en kjapp telefon, og jeg ble satt over igjen til Spot abonnementet. God, kjapp, klar og hyggelig service som gjorde at vi fikk misforståelsen ut av verden fort!
Bra priser å flotte avtaler. Ønsker at de skal eie nettet og ikke Hafslund.
Hei Saman, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Når det gjelder nettet, så er det faktisk ting som skjer i nærmeste fremtid. Statnett jobber med å lansere den såkalte elhuben. Dette innebærer at alle målertall innrapporteres til et sentralt register som kraftleverandøren vil ha tilgang til. Du kan lese mer om dette på ww.elhub.no Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Reklamerer med "lurepris" for å kapre kunder. Kort etter avtaleinngåelse går prisen opp. Håpløst å komme gjennom på kundetelefon. Operer med et virvar av priser og setter opp prisen uten å informere kunden. Så på siste faktura at de hadde seksdoblet kW timeprisen fra 28.10.16. Bare en ting å gjøre... SIER OPP I DAG.
Hei Magne, Prisene på kraft har gått kraftig opp de siste ukene og dette påvirker alle leverandører. Noe av grunnen er at vi har hatt en tørr høst. Du kan se hele bransjens innkjøpspris til enhver tid på nordpoolspot.com Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Hadde ventetariff og ville ikke ha dyr strøm etter endt ventetariff og dermed prøvde å bestille fra AVGA. Jeg registrerte opplysningene mine på deres nettsider, og de sa at forespørsel til bytte er nå sendt til leverandør. Men etter 4 uker hadde det blitt avvist da AVGA ikke klarte å kopiere og lime inn min fødselsdato. De ba meg på nytt oppgi mine opplysninger, noe som jeg sendte per epost, og heller ikke denne gangen klarte AVGA og kopiere og lime inn dato, eller endrer med vilje slik at avtalen ikke blir godkjent. Ringte leverandøren og hørte med dem om hvorfor de avviser flyttingen, noe som de sier at AVGA oppgir feil opplysninger. Ringte AVGA og sa i fra hvorfor i helsike skrive samme feil TO ganger, og hvorfor endre mine opplysninger når alt er skrevet ned foran dem. Neida de ville forsøke å registrere meg for tredje gang, noe som jeg sa at jeg gir f... i etter alt dette. Så de klarer ikke å kopiere og lime inn, engang, hva forventer du av slike amatører? Styr unna!
Hei, Alt du legger inn på bestillingsskjemaet går automatisk inn i systemet, så her får ikke vi tastet feil. Vi er veldig opptatt av kvalitetssikring, så fint om du kan sende en beskrivelse av hva som har skjedd til vår kundeservice, merk den med "til leder kundeservice". Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Tegnet avtale på spot pris, enda opp med en helt annen avtale etter regning nr 2. Då krever dei forskuddsbetaling. Ligg langt unna.
Hei, På våre billigste avtaler stilles det krav til avtalegiro/efaktura. Dette gjør at ting går automatisk og at vi dermed kan holde svært lave priser. Jeg antar at du har glemt dette, i så fall er det bare å ta kontakt så hjelper vi deg. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fant Agva via elskling, virket billig og jeg byttet, tok ikke lange tiden før jeg fant ut at de bare svindler kundene sine, annonserer med spotpris, men regningen er gjerne langt over spot samt at man må forskuddsbetale for strømmen, hvor de også har kalkulert inn ekstremt forbruk. Styr absolutt unna slikt useriøst selskap.
Jeg ble lurt til å gå over til Agva kraft da dem kunne garantere meg en bedre avtale en jeg hadde. Det viste seg at jeg blir satt rett på en elendig avtale med skyhøge priser og forskuddsbetaling siden jeg ikke hadde lagt inn eFaktura. Når det gjelder "kundeservice" så svarer dem ikke på mail og tar ikke telefoner.
Sender regning som fulle sjøfolk! Over 6000 kr på 2 måneder! Forhåndsbetaling kaller de det. Men har ikke fått en krone igjen etter å ha byttet strøm leverandør. IKKE TENK PÅ Å HANDLE STRØM FRA DETTE USERIØSE SELSKAPET!
Å hoi dem skal ha for forsøket. Så bytta nu leverandør rimelig raskt.
Inngikk en avtale med Agva i tro om at de skulle gi billigst pris. Fikk tilsendt faktura med forskudd på to måneder på et uvanlig høyt strømforbruk til tre ganger prisen av hva de kan tilby. Først når jeg tok kontakt med kundeservice fikk jeg vite at jeg kunde inngå en fastprisavtale på rimelig pris på tre måneder. Nå har jeg gjort det, men fikk også opplyst om at jeg må kontakte de hver tredje måned for å ikke bli ført over til dyr variabel strøm på nytt. Usikker på om jeg gidder å holde på på den måten.
Ble oppringt av deres callsenterselger i slutten av oktober og basert på en gratis måned og lovnader om at min strømpris ville være under spotpris fremover (8-12 øre per kwh) på dette produktet aksepterte jeg (Agva Variabel Valgfri). Selger bekreftet at det siste året hadde prisen maks vært 12 øre/kwh. Jeg sa til selger tre ganger at dette er for godt til å være sant, men selger bekreftet produktet og prisene og la til at "flere andre kunder betaler mye mer enn vår innkjøpspris så selv om vi taper på dette produktet så gjør vi dette (har de lave prisene) for å få markedsandel og fornøyde kunder." Prisen går opp til 49 øre/kwt den 11.11.2016. Fikk heldigvis stoppet leveransen innen angrefristen og er nå tilbake til trygge og gode Ustekveikja. En måned gratis strøm er ikke verdt det. Dette er bare tull og lureri, styr unna!
Hei, I Norge kjøper alle strømleverandørene inn til den samme prisen, og samtidig med kulden har prisene nå gått i været. Du kan følge denne innkjøpsprisen på www.nordpoolspot.com. Vær obs på at moms og elsertifikat kommer i tillegg. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Litt treg respons på henvendelser men løser seg alltid.😄 Folk som klager på mange ting her får nå bare skylde seg selv. Som alt annet, les vilkår og følg med på hva som står. Da funker dette helt fint. Gjør du ikke ditt, da blir betingelser ofte noe annet. Som alt annet man kjøper. Jeg forblir kunde videre fremover. Et ønske er raskere svar på mail, det løser mye.😄
Hei, Vi beklager at det har vært litt for lang ventetid på mail og skal sette mer ressurser på dette fremover. Hyggelig at du ellers er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice