Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk to fakturaer etter hverandre på skyhøye beløp som ikke kunne stemme. Kundebehandleren jeg snakket med sa at de hadde satt meg over fra online til Flyt avtale fordi jeg som kunde ikke hadde opprettet avtalegiro i banken, og at det ikke var nok med e-faktura. Dette er jo ren og skjære lureri. Jeg bytter selskap omgående!
Hei, Vi skriver tydelig på bestillingssiden at efaktura og avtalegiro er nødvendig for å kunne ha denne avtalen. Dette er rett og slett fordi vi må holde kostnadene nede for å kunne holde så lave priser. Men det er ingen bindingstid, så du kan når som helst kontakte kundeservice for å ordne det som evt mangler. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kontaktet kundeservice på mail med helt konkrete spørsmål om hvilken avtale som ville være den rimeligste, spurte om å få faktura på mail. Fikk unvikende svar på mail som ikke svarte på noen av spørsmålene mine. Fikk fortsatt faktura i posten. Fortsatt i tvil om hva slags avtale jeg egentlig fikk. Veldig forvirrende faktura med dårlig informasjon. Betale forskuddsvis 2 måneder av gangen som ikke tilsvarte forventningene. Byttet leverandør. Fikk følelse av å bli lurt. Styr unna.
Ringte inn for å få svar på noen spørsmål vedr mine fakturaer. Fikk enkle svar på alle mine spørsmål samt endret strømavtale fra Spot til Spot online. Dette gjorde alt mye mer oversiktlig for min del! Fakturaer ble kreditert på sekundet og ny avtale var i gang like raskt!
Hei Terje, Veldig hyggelig at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Plutselig har de endret avtalen vår fra Spot til flyt og forskuddsbetaling. Dette har vi ikke blitt varslet om. Har byttet leverandør i dag! Veldig useriøst!
Hei, Dette skyldes mest sannsynlig at kravet til efaktura/avtalegiro ikke er oppfylt. Vi er nødt til å ha dette kravet på de aller billigste avtalene, men heldigvis ser de fleste også på disse tjenestene som fordelaktige. Uansett er det ingen bindingstid på noen av avtalene du nevner, så det kan når som helst tegnes den billigste avtalen når efaktura/avtalegiro er på plass. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Følger man med på prisendringene i abbonement, og bruker 3 minutter i måneden på å eventuelt bytte ihht endringer, så er det ingen som slår prisene til Agva.
Mannen jeg pratet med angående en feil faktura var veldig hyggelig og imøtekommenoe. Han hjalp meg på en flott måte og løse problemet mitt.
Hei Nina, Så hyggelig at du er fornøyd! Det er bare å ta kontakt om du trenger hjelp ved en senere anledning. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg er nylig blitt kunde hos Agva og er spesielt godt fornøyd med den hjelpen jeg har mottatt i kundeservice. Jeg har vært i kontakt med kundeservice både ang. Spørsmål om faktura, generelt om strøm og strømavtaler. Hver gang har jeg opplevd imøtekommende personal, vilje om å hjelpe meg og ikke minst løsninger.
Hei Anna, Sånne tilbakemeldinger gjør en fin dag ekstra bra! Takk skal du ha, og nøl ikke med å ta kontakt ved en senere anledning. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bare lureri. Får 100 forskjellige fakturar fra småbeløp til opp til 2000 kr. Veldig vanskelig å følge med, virker som det er bevisst. Hold dere langt unna.
Hold dere unna. lokketilbud, men når det lokketilbudet er over, gjerne etter 3 måndeder, så finnes det kraftselskaper som er billigere, men det er ikke det verste, det verste er at de sender regninger for 3 måneder om gangen etterhvert, og da er de 2 siste måneder av de 3, frem i tid, altså kraft som ikke er brukt. Kundeservice svarer ikke på mail. Ikke la dere lokke, hold dere unna.
Ble overført til annen avtale enn den jeg hadde avtalt, uten varsel.
Man går inn på en billig avtale, men de har 20 forskjellige avtaler (!!) og endrer prisene hver 14 dag. Det virker som om de bevisst forsøker å lure kundene!
Hinsides prissvingninger, svindelmessige estimater av forbruk og ubrukelig kundeservice.
Som alle andre har sagt, de bytter abonnementet ditt, og skylder på et krav om efaktura som de aldri informerer eller gidder å ta seg tid til å informere om.
Starter veldig billig, etter kort tid er prisen mangedoblet. Jeg fant fort ut at min gamle leverandør var billigere.
Hei Bjarne, Hele markedets innkjøpspriser har gått kraftig opp de siste par ukene, og dette vil reflekteres hos alle leverandørene. I forrige uke hadde vi innkjøpspriser godt over 50 øre. VG skrev om de økte strømprisene i går: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/toerr-hoest-gir-utslag-stroemprisen-for-vinteren-har-oekt-over-40-prosent/a/23823134/ Vi håper prisene reduseres igjen, og vi vil sørge for å fortsatt være konkurransedyktige! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
01.09 byttet dere strømabonnementet vårt fra spot til flyt samtidig som strømprisen ble doblet. Ser på denne siden at dere har gjort dette med flere kunder, og dere har ikke tatt kontakt for å rydde opp i feilen. Derfor vi finner oss nå en annen leverandør. Takk for oss!
Vi byttet for ikke så lenge siden til Agva da vi fikk inntrykk av at de har lave strømpriser. Problemet er at jeg klarer ikke å følge med på om det er reelt da deres faktura er så elendig. Ikke har dere en hjemmeside man kan gå inn på heller. Jeg bytter tilbake til Fjordkraft som er mye enklere å forstå. Beklager.