Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hinsides prissvingninger, svindelmessige estimater av forbruk og ubrukelig kundeservice.
Som alle andre har sagt, de bytter abonnementet ditt, og skylder på et krav om efaktura som de aldri informerer eller gidder å ta seg tid til å informere om.
Starter veldig billig, etter kort tid er prisen mangedoblet. Jeg fant fort ut at min gamle leverandør var billigere.
Hei Bjarne, Hele markedets innkjøpspriser har gått kraftig opp de siste par ukene, og dette vil reflekteres hos alle leverandørene. I forrige uke hadde vi innkjøpspriser godt over 50 øre. VG skrev om de økte strømprisene i går: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/toerr-hoest-gir-utslag-stroemprisen-for-vinteren-har-oekt-over-40-prosent/a/23823134/ Vi håper prisene reduseres igjen, og vi vil sørge for å fortsatt være konkurransedyktige! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
01.09 byttet dere strømabonnementet vårt fra spot til flyt samtidig som strømprisen ble doblet. Ser på denne siden at dere har gjort dette med flere kunder, og dere har ikke tatt kontakt for å rydde opp i feilen. Derfor vi finner oss nå en annen leverandør. Takk for oss!
Vi byttet for ikke så lenge siden til Agva da vi fikk inntrykk av at de har lave strømpriser. Problemet er at jeg klarer ikke å følge med på om det er reelt da deres faktura er så elendig. Ikke har dere en hjemmeside man kan gå inn på heller. Jeg bytter tilbake til Fjordkraft som er mye enklere å forstå. Beklager.
Jeg inngikk en avtale som skulle vært markedets billigste, med etterskuddsvis betaling. Det jeg ble fakturert for var forskuddsvis og markedets dyreste, mer enn dobbelt så dyrt enn forrige leverandør. Ren svindel! Jeg har tatt kontakt med gammel leverandør for å komme ned bort fra ranet.
Jeg byttet over til Agva fordi jeg fikk gratis strøm frem til 01.09.16. Fikk faktura datert 04.10.16 i posten den 10.10.16. Bare her skurrer det litt når forfallsdato er 18.10.16. Dersom fakturaen hadde vært i orden så hadde jo alt vært greit men når man har spørsmål vedr. faktura med kort forfallsdato og en kundeservice som ikke man kommer fram på så blir det vanskelig å akseptere det. Jeg ringte kundeservice første gang 13.10.16. Kom ikke fram men ble anmodet om å legge igjen nummeret mitt slik at jeg kunne bli ringt opp. Fikk ingen anrop denne dagen. Ringte på nytt igjen neste dag, la igjen nummeret men ingen tilbakering her nei... Fakturaen ser grei ut frem til 01.09.16. Da er den kr. 0, - som avtalt. Problemet begynner fra 01.09.16. Da endrer de strømavtalen min fra Agva Variabel online til Agva Flyt. Pris pr. KWh er nå plutselig 49 øre. Til sammenligning ligger Agva Spotpris nå til 25,56 mens konkurrerende selskapers billigste avtaler ligger på 25,56 - 26,81 øre. På grensen til svindel spør du meg.
Hei Rune, Det kan se ut til at du ikke har tegnet efaktura/avtalegiro som vi er avhengig av for å kunne tilby de laveste prisene. Til info var innkjøpsprisen til bransjen over 50 øre forrige uke, det har skjedd noen voldsomme hopp etter at kaldværet kom. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med det som skal til for å få den billigste avtalen. Beklager om det har vært kø da du forsøkte. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice