Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forhåndsbetaling der de har estimert strømforbruk 2-3 ganger større enn det reelle. Også estimert for høy strømpris utfra den reelle og forventet utfra spotpris-variasjoner og -utsikter.
Byttet til Agva i september, har kun fått høye strømregninger, og den siste på kr 8000 kr?! Var bortreist 2/4 uker. Strømregningene har vært på 2000-3000 kr på det dyreste. Umulig å få tak i dem på kundeservice. Får heller ikke tilgang til min side for å kunne få oversikt over forbruket. Useriøst selskap. Hold dere unna!
De lover en pris. Liten tekst gjemt unna på nettisdene deres tilsier at de kan bytte deg om til blodpris uten å gi beskjed. Man må være veldig obs for å oppfatte at de har endret din avtale. Det var bare en tilfeldighet som gjorde at jeg oppdaget det. Dette framstår som rent kalkulert bedrag fra et suspekt selskap. Her er det best å styre langt unna.
Agva kraft beregnet seg et kontantbeløp kr. 10.000. Jeg har byttet leverandør, og siste regning forfalt til betaling 16.12.22, -kr. 10.545,11. Agva kraft skylder meg kr. 10.545,11. Jeg har ring 5 ganger, uten resultat, har sent 2 meldinger, uten resultat. Forbrukerrådet anbefaler meg å ta saken til namsmannen. Ole Magnus T.
De betaler ikke ut tilgodehavende beløp. Startet plutselig og uten varsel med A-konto på strøm. Jeg skiftet selskap og mottar da en kreditnota på et.betydelig forskuddsbetalt beløp. Pengene betaler de ikke ut. Hverken på forespørsel eller forfallsdato på kreditnota. Når jeg endelig får tak i kunde»service» er svaret at pengene mine «kommer når de kommer!» Latterlig og useriøst.
Ser at jeg har samme dårlige erfaring med Agva som flere andre. De skylder meg over 25000 kroner i forbindelse med skifte av strømleverandør Gjentatte purringer til selskapet, både epost og telefon, hjelper ikke. Ser at andre bruker inkassobyråer for å få tilbake egne penger. Hvor er myndighetene??
Byttet til dem da de kom bra ut i test Aldri hatt så dyre strømutgifter noen gang. Når vi byttet vekk fra dem fikk vi ikke lenger tilgang til app eller fikk noe bevis på at sum på regning faktisk stemmer