Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
AGVA står for "Avtalefestet Grusom Variabel-Avtale" Huff, makan til useriøs gjeng som burde få bot for å stjele til seg folks penger. Bestille en avtale og så rote absolutt alt til og gi deg en avtale du overhodet ikke finnes interessert i. Og det selvom du ordner avtalegiro og gjør alt rett. Ikke svarer de heller. Og så liker jeg dårlig at de skriver svar her inne (litt lenger ned) om at det bare er å kontakte kundeservice, så ordner det seg. For å ordne dette så må dere jo svare.
Fikk god service på tlf da jeg ringte for å høre litt om faktura. Stusset litt over fakturaoppsettet, men fikk god hjelp til å forstå meg på hvilken avtale jeg hadde og da forstå oppsettet. Fikk også god forklaring på evt andre avtaler og hva dere har å tilby.
Hei Martin, Fint du er fornøyd med hjelpen du fikk! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har nettopp satt inn ny måler, den sto på 1600kWt etter mnd 2. Første regning var på 210kr neste 2099kr? Hva i hampen. Sist jeg regnet ut var det vel ca 40-50øre pr kWt i Norge. Verken mail eller tlf fungerer virker det som. Hilsen sinna elektrikker.
Hei, Beklager at det har litt svartid. Utfra det du skriver antar jeg at du har en forskuddsavtale. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har vært kunde hos Agva Kraft en stund og er veldig godt fornøyd. Enkelt å bli kunde, og veldig lave priser. Men best av alt er at jeg får grønn strøm!
Hei Per, Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for oss og kunde ved å legge opp til avtalegiro og efaktura for de billigste avtalene. Dermed får du som kunde ta del i besparelsene vi får ved denne automatiseringen. Grønt er viktig og en avtale med fornybar energi gjør at vårt innkjøp kanaliseres mot de grønne produsentene. Vi får ikke gjort noe med den fysiske strømmen, men dette gjør at grønne produsenter tjener mer og da blir det flere av dem. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Det tok rundt to måneder å få byttet strømlevenrandør til Agva pga kluss med navn fra deres side. Svar på mail har enten vært svært tregt eller helt manglende. Syns også info ang de forskjellige avtalene er liten/dårlig, og det er vanskelig å orientere seg.
Hei Ingri, Beklager at kundeforholdet fikk en dårlig start. Jeg håper alt er ordnet nå og at du blir fornøyd videre. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Flere dager før man får svar på mail. Har ingen mulighet til å ringe de fra utlandet, og nummeret de bruker koster en formue å ringe. Gikk plutselig fra Etterbetaling til forskuddsbetaling for flere måneder, skal bli gøy å se hvor lang tid de bruker på å betale tilbake det som er betalt for mye. Tar sikker måneder.
Hei Bjørn-Jarle, Det enkleste er å bruke vår ring tilbake-funksjon. Da er det vi som betaler. Hvis du har penger til gode, blir dette avregnet neste gang. Det er løpende avregning på alle forskuddsavtaler. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
12-14 dager før en får svar på mail, øker prisene sekundet du binder deg, flere ganger, og sender regninger med feil på. Hold dere langt unna.
Hei Niklas, Vi beklager at det grunnet sykdom og fakturaperiode har vært lang ventetid nå, men 12-14 dager må skyldes en feil. Som media har skrevet om i det siste har det vært en kraftig prisøkning på strøm nå pga lite nedbør og noen kabler som har vært nede. Hvis du likevel mener det er en feil på regningen din, er det fint om du tar kontakt på nytt, så ser vi gjerne på det. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice