Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere unna. lokketilbud, men når det lokketilbudet er over, gjerne etter 3 måndeder, så finnes det kraftselskaper som er billigere, men det er ikke det verste, det verste er at de sender regninger for 3 måneder om gangen etterhvert, og da er de 2 siste måneder av de 3, frem i tid, altså kraft som ikke er brukt. Kundeservice svarer ikke på mail. Ikke la dere lokke, hold dere unna.
Ble overført til annen avtale enn den jeg hadde avtalt, uten varsel.
Man går inn på en billig avtale, men de har 20 forskjellige avtaler (!!) og endrer prisene hver 14 dag. Det virker som om de bevisst forsøker å lure kundene!
Hinsides prissvingninger, svindelmessige estimater av forbruk og ubrukelig kundeservice.
Som alle andre har sagt, de bytter abonnementet ditt, og skylder på et krav om efaktura som de aldri informerer eller gidder å ta seg tid til å informere om.
Starter veldig billig, etter kort tid er prisen mangedoblet. Jeg fant fort ut at min gamle leverandør var billigere.
Hei Bjarne, Hele markedets innkjøpspriser har gått kraftig opp de siste par ukene, og dette vil reflekteres hos alle leverandørene. I forrige uke hadde vi innkjøpspriser godt over 50 øre. VG skrev om de økte strømprisene i går: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/toerr-hoest-gir-utslag-stroemprisen-for-vinteren-har-oekt-over-40-prosent/a/23823134/ Vi håper prisene reduseres igjen, og vi vil sørge for å fortsatt være konkurransedyktige! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
01.09 byttet dere strømabonnementet vårt fra spot til flyt samtidig som strømprisen ble doblet. Ser på denne siden at dere har gjort dette med flere kunder, og dere har ikke tatt kontakt for å rydde opp i feilen. Derfor vi finner oss nå en annen leverandør. Takk for oss!