Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Agva Kraft en stund og er veldig godt fornøyd. Enkelt å bli kunde, og veldig lave priser. Men best av alt er at jeg får grønn strøm!
Hei Per, Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for oss og kunde ved å legge opp til avtalegiro og efaktura for de billigste avtalene. Dermed får du som kunde ta del i besparelsene vi får ved denne automatiseringen. Grønt er viktig og en avtale med fornybar energi gjør at vårt innkjøp kanaliseres mot de grønne produsentene. Vi får ikke gjort noe med den fysiske strømmen, men dette gjør at grønne produsenter tjener mer og da blir det flere av dem. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Det tok rundt to måneder å få byttet strømlevenrandør til Agva pga kluss med navn fra deres side. Svar på mail har enten vært svært tregt eller helt manglende. Syns også info ang de forskjellige avtalene er liten/dårlig, og det er vanskelig å orientere seg.
Hei Ingri, Beklager at kundeforholdet fikk en dårlig start. Jeg håper alt er ordnet nå og at du blir fornøyd videre. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Flere dager før man får svar på mail. Har ingen mulighet til å ringe de fra utlandet, og nummeret de bruker koster en formue å ringe. Gikk plutselig fra Etterbetaling til forskuddsbetaling for flere måneder, skal bli gøy å se hvor lang tid de bruker på å betale tilbake det som er betalt for mye. Tar sikker måneder.
Hei Bjørn-Jarle, Det enkleste er å bruke vår ring tilbake-funksjon. Da er det vi som betaler. Hvis du har penger til gode, blir dette avregnet neste gang. Det er løpende avregning på alle forskuddsavtaler. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
12-14 dager før en får svar på mail, øker prisene sekundet du binder deg, flere ganger, og sender regninger med feil på. Hold dere langt unna.
Hei Niklas, Vi beklager at det grunnet sykdom og fakturaperiode har vært lang ventetid nå, men 12-14 dager må skyldes en feil. Som media har skrevet om i det siste har det vært en kraftig prisøkning på strøm nå pga lite nedbør og noen kabler som har vært nede. Hvis du likevel mener det er en feil på regningen din, er det fint om du tar kontakt på nytt, så ser vi gjerne på det. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi har lagt merke til at strømavtalen vår plutselig er byttet til FLYT UTEN vårt samtykke! Hvis det er noe som helst med faktura og automatisk avtrekk å gjøre, så MÅ DERE GI KUNDEN BESKJED! Vi har ikke hørt noe som helst om dette og er rimelig forbannet. Vi fikk en regning på nesten 2000, -. Greit at prisene er høye nå, men vi skulle egentlig hatt fastpris slik vi bestilte!! Det er svindel å endre ting slik uten kundens samtykke. I tillegg betaler vi plutselig for flere måneder. Merkelige greier, og en slik bedrift vet veldig godt hva de gjør. Vi valgte Agva fordi det var et miljøvennlig alternativ. Men nå driter jeg helt ærlig i hva jeg velger, for nå skal vi vekk fra det ranet her! IKKE GREIT! Får heller ikke svar fra kundeservice på hvorfor byttet har skjedd.
Hei, Det er vanskelig å se hva som er skjedd uten å kjenne saken din. Jeg antar at det ikke er tegnet avtalegiro/efaktura, så dette kan vi hjelpe deg med enkelt om du tar kontakt. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fikk to fakturaer etter hverandre på skyhøye beløp som ikke kunne stemme. Kundebehandleren jeg snakket med sa at de hadde satt meg over fra online til Flyt avtale fordi jeg som kunde ikke hadde opprettet avtalegiro i banken, og at det ikke var nok med e-faktura. Dette er jo ren og skjære lureri. Jeg bytter selskap omgående!
Hei, Vi skriver tydelig på bestillingssiden at efaktura og avtalegiro er nødvendig for å kunne ha denne avtalen. Dette er rett og slett fordi vi må holde kostnadene nede for å kunne holde så lave priser. Men det er ingen bindingstid, så du kan når som helst kontakte kundeservice for å ordne det som evt mangler. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kontaktet kundeservice på mail med helt konkrete spørsmål om hvilken avtale som ville være den rimeligste, spurte om å få faktura på mail. Fikk unvikende svar på mail som ikke svarte på noen av spørsmålene mine. Fikk fortsatt faktura i posten. Fortsatt i tvil om hva slags avtale jeg egentlig fikk. Veldig forvirrende faktura med dårlig informasjon. Betale forskuddsvis 2 måneder av gangen som ikke tilsvarte forventningene. Byttet leverandør. Fikk følelse av å bli lurt. Styr unna.