Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngikk en avtale med Agva i tro om at de skulle gi billigst pris. Fikk tilsendt faktura med forskudd på to måneder på et uvanlig høyt strømforbruk til tre ganger prisen av hva de kan tilby. Først når jeg tok kontakt med kundeservice fikk jeg vite at jeg kunde inngå en fastprisavtale på rimelig pris på tre måneder. Nå har jeg gjort det, men fikk også opplyst om at jeg må kontakte de hver tredje måned for å ikke bli ført over til dyr variabel strøm på nytt. Usikker på om jeg gidder å holde på på den måten.
Ble oppringt av deres callsenterselger i slutten av oktober og basert på en gratis måned og lovnader om at min strømpris ville være under spotpris fremover (8-12 øre per kwh) på dette produktet aksepterte jeg (Agva Variabel Valgfri). Selger bekreftet at det siste året hadde prisen maks vært 12 øre/kwh. Jeg sa til selger tre ganger at dette er for godt til å være sant, men selger bekreftet produktet og prisene og la til at "flere andre kunder betaler mye mer enn vår innkjøpspris så selv om vi taper på dette produktet så gjør vi dette (har de lave prisene) for å få markedsandel og fornøyde kunder." Prisen går opp til 49 øre/kwt den 11.11.2016. Fikk heldigvis stoppet leveransen innen angrefristen og er nå tilbake til trygge og gode Ustekveikja. En måned gratis strøm er ikke verdt det. Dette er bare tull og lureri, styr unna!
Hei, I Norge kjøper alle strømleverandørene inn til den samme prisen, og samtidig med kulden har prisene nå gått i været. Du kan følge denne innkjøpsprisen på www.nordpoolspot.com. Vær obs på at moms og elsertifikat kommer i tillegg. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Litt treg respons på henvendelser men løser seg alltid.😄 Folk som klager på mange ting her får nå bare skylde seg selv. Som alt annet, les vilkår og følg med på hva som står. Da funker dette helt fint. Gjør du ikke ditt, da blir betingelser ofte noe annet. Som alt annet man kjøper. Jeg forblir kunde videre fremover. Et ønske er raskere svar på mail, det løser mye.😄
Hei, Vi beklager at det har vært litt for lang ventetid på mail og skal sette mer ressurser på dette fremover. Hyggelig at du ellers er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Hva er strategien til Agva? De kan umulig se langsiktig. Ikke nok med at de endret vilkårene mine som flere skriver her så sender de ikke ut purring! Jeg hadde efaktura og det var ikke dekning på kontoen min når regningen forfalt. Det kom ingen purring i posten istedet sendte de saken rett til inkasso. Når dette blir påklaget er det null forståelse for dette. Styr unna.
De har rett til å endre pris med 7 Dagers(!!) varsel! Varselet må du selv finne frem til på Agva sine nettsider!(Dersom du greier det). De har da mulighet til å mangedoble prisen, eller sette prisen de selv ønsker. For å bytte leverandør igjen går det 3-4 uker! Dvs at selv om du følger nøøøye med og bytter umiddelbart ved varslet prisøkning, så kommer du deg ikke ut før de har tjent grovt. De regner også med at de fleste ikke følger med før i mnd nr. 2 når den virkelig saftige regninga kommer, og da er det for seint. Du har blitt lurt..
Sendte mail til Agva Kraft kundeservice 26.okt, 2.nov hadde jeg fortsatt ikke fått svar. Jeg ringte derfor istedet og ventet i ca 10 min i kø. Fikk kontakt med en trivelig person og saken ble løst enkelt og greit der og da.
Hei Ronny, Beklager at du ikke hadde fått svar på mail. Men bra det løste seg på telefon! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har en haug med rotete avtaletyper, veldig uoversiktelig. Setter deg på en langt dyrere avtale etter en stund og/eller øker påslaget. Man blir ikke varslet om dette. Merkelig at de har lov til det. Alle prisendringer i et kundeforhold skal varsles, det skulle bare mangle. De stipulerer også forbruk uten å vente på måleravlesing fra nettselskapet, som resulterer i at man betaler mer enn faktisk forbruk. De tilbyr ikke felles faktura for strøm og nettleie. Styr unna!