Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uvanlig rask og god kundesrvice. Løsningsorienterte og hjelpsomme i alle sammenhenger der jeg har tatt kontakt.
Hei Bjørn, Takk skal du ha! Sånt er både hyggelig og inspirerende å høre! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Virker å være et rimelig selskap - forutsatt at prisbildet sjekkes ofte, slik at rimeligste avtale kan gjelde til enhver tid.
Missforståelse av valg av avtale ved påmelding på tilbud.
De første to månedene med Agva variabel online ble jeg fakturert som avtalt med efaktura. Fordi jeg ikke hadde huket av på avtalegiroordning i nettbanken ble jeg plutselig og uten varsel flyttet over til Agva flyt online. Jeg tok kontakt med kundeservice på epost, fikk ordnet avtalegiro i nettbanken og fikk tilbud om å flytte over til Agva Topp 10 online gjeldene fra 1/8. Fornøyd med å ha fått tilbud om en pris på 9, 90 øre/kWh ble derfor sjokket stort når jeg åpnet fakturaen i nettbanken i dag. Har aldri hatt så høy strømregning noen gang!! Riktig nok en akonto gjeldene frem til 1/11, men likevel da!!! Topp 10 online har plutselig fått en prisendring til 39, 90 øre/kWh fra 25/8! Også dette uten varsel av noe slag. Min gamle leverandør sendte alltid ut varsel ved prisendringer eller annet! Jeg er særdeles skuffet! Ringte kundeservice i dag og det eneste kundebehandleren kunne si var at hun forstod at jeg var skuffet...
Agva Kraft leverer etter sigende "ren" strøm. Det er bra! Og en påminnelse om ulike kilder for produksjon av strøm. Det gjør det mye enklere å velge mellom de ulike strømavtaler, som Agva tilbyr. Jeg har forsømt meg i.f.h. å følge med på nettsidene til Agva, men en telefon senere ble det ordnet opp i en misforståelse fra min side. Takk for det!
Får regninger for lange perioder frem i tid. Alt forskuddsbetales via a-konto. Ingen oversikt over hva som faktisk er brukt, og hva som er reélt. Totalt fikk jeg kraftig økte utgifter da jeg byttet til Agva...
Jeg var ikke oppmerksom på at dere endret avtalen min automatisk siden jeg ikke hadde opprettet avtalegiro, men kun e-faktura. Ble litt irritert først, men fikk god service av Philip på telefon.