Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Plutselig blir avtalen endret, påslaget endret og fakturagebyret endret. Lite og dårlig kommunikasjon.
Rimelig god avtale sammenlignet med andre god kundeservice.
Flere henvendelser til kundeservice uten svar angående faktureringsmetode. Bytter faktureringsdato hyppig og forhåndsfakturerer to måneder frem i tid. Når man endelig får seg til å bytte og de har forhåndsfakturert over 6000 kroner som skal tilbakeføres meg, så kan dette ta opptil 6 uker. Ufine ansatte på kundeservice som får frem det verste i en allerede misfornøyd forbruker. Fraråder på det sterkeste.
Det verste strømleverandør jeg har vært borti 😱 skjulte kostnader, faktura du ikke forstår noe av o.s.v. Sammenligning på elskling.no viste at Agva skulle være den billigste for meg, men det stemmer ikke i praksis, noe som viser at de driver med mye rart for å få mye mer penger av kundene sine
Til å begynne med ble fakturaen da jeg sa opp 3x høyere enn vanlig måned siden Agva brukte "stipulert" forbruk isteden for faktisk forbruk som en vanlig måned. Dette var for mer en to måneder siden og Agva har fortsatt ikke betalt tilbake pengene jeg har til gode. Vill derfor sterke fraråde fra å bruke Agva.
Byttet ved årsskiftet, har ikke vært noen problemer, og liker at nettleien kommer fra Tensio. Negativt påslag og god oversikt på min side.
Jeg oppdaget at Agva endret min avtale jeg har hatt i mange år, og innarbeidet betaling på forskudd uten å varsle. Jeg byttet leverandør. Jeg har 4 500 til gode hos dem, og frykter at pengene har gått tapt. Jeg har mast i 2 måneder om å få tilbakebetalt det jeg har tilgode, men kundeservice har standard svar på epost at min tilgodehavende er overført til annen avdeling og «utbetales fortløpende». Min klare anbefaling er å styre unna dette fullstendig useriøse strømselskapet. Å beholde andres penger er rett og slett ikke greit.